رییس سازمان اوقاف و امور خیریه:
نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: وقف، یکی از مؤلفه های اقتصاد مقاومتی است ونقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور دارد.
کد خبر: ۸۷۲۰۹۳۷
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه ،حجت الاسلام و المسلمین محمدی روز دوشنبه 11 مرداد ماه در آیین معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به وظایف و رسالت سازمان اوقاف گفت: هدف اصلی ما  در سازمان اوقاف اجرای نیات واقفین است که در همه نقاط کشور می بایست به آن توجه شود و در راستای اجرای امینانه نیات واقفین همت و تلاش کنیم.

 وی با اشاره به سی‌امین سالگرد عملیات غرور آفرین مرصاد اظهار داشت: عملیات مرصاد فراموش شدنی نیست و مردم کرمانشاه با انجام این عملیات پیمان خود را با امام خمینی(ره) مستحکم تر کردند.

نماینده ولی فقیه ورئیس سازمان اوقاف و امور خیریه خاطر نشان کرد: رژیم بعث پس از پذیرش قطعنامه 598 از سوی ایران، تمام توان خود را برای حمله مجدد به ایران بسیج و در این راه نیز آمریکا از آنان و منافقین حمایت کرد.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه عملیات مرصاد در تاریخ فراموش نشدنی است تاکید کرد: پس از حمله عراق، مردم ایران به‌ ویژه مردم دلاور کرمانشاه، با دعوت امام راحل در میدان جنگ حاضر شدند و درمقابل منافقان و دشمنان با تمام توان ایستادند و در عملیات مرصاد اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن قرار گیرد.

رئیس سازمان اوقاف و امور‌ خیریه عملیات مرصاد را یکی از افتخارات ماندگار مردم کرمانشاه دانست و تصریح کرد: این عملیات یکی از عملیات‌های بزرگ رزمندگان دیار کرمانشاه بود که با انجام آن، مردم این دیار پیمان خود را با امام خمینی(ره) مستحکم کردند.

حجت الاسلام محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران  اظهار داشت: دشمنان بر اساس خیال باطل خود، می‌خواهند با این روش ما را درگیر این موضوع کنند تا از سایر موضوعات غافل بمانیم که طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، آمریکا قابل اعتماد نیست.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دشمن، دشمن است و نباید در هیچ حالی از آن غافل شویم، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب با درایت و هوشمندی خود، هشدار لازم را به ما داده اند و ما نیز نباید فریب حیله‌های آمریکا را بخوریم.

رئیس سازمان اوقاف و امور‌خیریه یکی از اهداف اصلی آمریکا و رژیم صهیونیستی را از بین بردن ارزش‌های اسلامی در جامعه ذکر کرد و افزود: پس از اتمام مذاکرات، دشمن بحث تغییر قانون اساسی و دیگر اصول و اساس‌های انقلاب را مطرح می‌کند و در نهایت نیز بحث اسلام و اهل‌بیت(ع) را پیش خواهد کشید.
ارسال نظرات