خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: یکی از هادیان سیاسی سپاه کلیبر در نخستین نشست آموزشی هیئت عاشقان ولایت این سپاه، با اشاره به حقوق های نجومی برخی مسئولان، گفت: از قوه قضائیه انتظار می رود به خواست مردم و کسانی که گاهی به نان شب نیازمند بوده و زندگی را تنها با 45هزار تومان یارانه می گذرانند توجه کرده و با خیانت کنندگان به بیت المال برخورد جدی کنند.
کد خبر: ۸۷۲۰۹۵۹
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، پرویز اکبری افزود: با دویست میلیون حقوقی که برخی ها می گیرند می شود 200نفر را با حقوق یک میلیون تومانی استخدام کرد تا هم نیروی انسانی کافی در اختیار نظام باشد و هم 200 نفر را از بیکاری نجات داد.

وی مربیان و سرگروه ها را به مطالعه و تأمل در رساله ی احکام مراجع تقلید فرا خواند و اظهار داشت: دین شناسی، با بصیرت بودن و تسلط بر احکام الهی و فقهی و شرعی انسان را از انجام عمل زشت و خیانت به بیت المال باز می دارد و ای کاش برخی ها به جای حقوق کلان به فکر آخرت نیز بودند.

حجت الاسلام ابراهیم جعفری با اشاره به لزوم شناخت معارف الهی به عنوان زیربنای توحید، اخلاقیات را شالوده و اساس تکامل ایمان و تشکیل مدنیه فاضله تعریف و اظهار امیدواری کرد: مربیان و سرگروه ها با انتقال آموزه های دینی به جمع بسیجیان، باید سرلوحه رفتار اجتماعی باشند.

نخستین نشست آموزشی هیئت عاشقان ولایت درپایگاه های مقاومت شهید باکری هجراندوست، امام حسین(ع) اسکلو و صاحب الزمان(عج) روستای آغویه در قالب نشست صمیمی با حضور سرگروه ها، مربیان و شورای این پایگاه ها در محل مسجد صاحب الزمان(عج) آغویه تشکیل شد.

ارسال نظرات