مجید مجیدی:

نجومی‌ بگیرها چگونه می‌خواهند جواب مستضعفان را بدهند

مجید مجیدی تاکید کرد: محرومیتی که در روستای سیمون قلعه دیدم، غیر قابل تحمل است و قلبم به درد آمده، نمی‌دانم کسانی که دست درازی‌های نجومی به بیت‌المال می کنند، چه جوابی برای محرومان و مستضعفان کشور دارند.
کد خبر: ۸۷۲۰۹۷۱
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، روستای قلعه سیمون اسلامشهر از جمله محروم ترین نقاط حاشیه شهر تهران است و ساکنان شریف آن با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند.

وضعیت اسفبار این روستا موجب شد که مسئولان بسیج سازندگی، کمیته امداد و دستگاه های اداری شهرستان برای بازسازی و نوسازی آن آستین بالا بزنند.

روز گذشته (یکشنبه) طی مراسمی با حضور مسئولان محلی و جهادگران بسیجی و نیز مجید مجیدی، کارگردان بزرگ و بین المللی کشورمان عملیات بازسازی روستای قله سیمون آغاز شد.

بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته، با حضور 20 گروه جهادی و 650 جهادگر بسیجی، 51 منزل مسکونی برای مردم محروم این روستا ساخته خواهد شد. علاوه بر این سوله های اشتغالزایی و مراکز درمانی نیز برای مردم ساخته می شود.

کارگردان فیلم محمد (ص) در مراسم آغاز بازسازی روستای سیمون قلعه ضمن ابراز خوشحالی از حضور در میان جهادگران بسیجی و مردم مستضعف سیمون قلعه، گفت: نمی دانم چه کاری انجام داده ام که خداوند توفیق حضور در میان بچه های مخلص جهادگر و بسیجی و مردم شریف سیمون قلعه را نصیبم کرده است.

مجید مجیدی افزود: جهادگران باید قدر خودشان و قدر لحظات خدمت رسانی به مردم را بدانند. بچه های بسیجی با خدمت به مستضعفان کار بزرگی می کنند و من دست تک تک آن ها را می بوسم. یقینا برکت این خدمت رسانی را در زندگی آینده شان خواهند دید.

وی با اشاره به حضور دندان پزشکان جهادگر در روستای سیمون قلعه، خاطرنشان کرد: در مدرسه این روستا دیدم که دندان پزشکان جهادگر مشغول درمان رایگان مردم روستا هستند و تا این لحظه 400 نفر از مردم را رایگان ویزیت کرده اند. من به حال به این جوانان مومن غبطه می خورم.

کارگردان فیلم محمد (ص) با بیان اینکه خداوند برکت را در قدم های جهادگران گذاشته، گفت: خدمت داوطلبانه به مستضعفان را نمی توان قیمت گذاری کرد. دست گیری از نیازمندان شرط سعادتمندی در دنیا و آخرت است. امیدوارم جهادگران بسیجی حضور قلب و اخلاص را در تمام عمر حفظ کنند.

مجید مجیدی تاکید کرد: محرومیتی که در روستای سیمون قلعه دیدم، غیر قابل تحمل است و قلبم به درد آمده. نمی دانم کسانی که دست درازی های نجومی به بیت المال می کنند، چه جوابی برای محرومان و مستضعفان کشور دارند. آن ها باید از اعمال زشت خود شرمسار و خجالت زده باشند.

کارگردان بزرگ کشورمان اظهار کرد: از شما جهادگران بسیجی می خواهم برای مجید مجیدی دعا کنید که حضور قلب داشته باشد و بتواند دست در دست شما عزیزان دلسوز برای آبادانی و سعادتمندی ایران عزیز فعالیت کند.
ارسال نظرات