مسئول سازمان بسیج دانش آموزی لرستان:

دانش آموزان بسیجی اصلی ترین عناصر تحقق اقتصاد مقاومتی در مدارس هستند

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی لرستان گفت: دانش آموزان بسیجی اصلی ترین عناصر تحقق اقتصاد مقاومتی در مدارس هستند.
کد خبر: ۸۷۲۰۹۸۰
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سید زین العابدین حسینی در آیین اختتامیه اردوی یاوران ولایت دانش آموزان دختر استان لرستان که در اردوگاه دانش آموزی آیت الله کمالوند خرم آباد برگزار شد، افزود: دانش آموزان بسیجی اصلی ترین سفیران تحقق اقتصاد مقاومتی، ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی و عملیاتی شدن اندیشه های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در مدارس هستند.

وی افزود: همچنین دانش آموزان بسیجی به عنوان مهمترین عناصر مقابله با تهاجم فرهنگی با غرب در مداس در نقش ایفا می کنند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی لرستان به رسالت دانش آموزان بسیجی در امر تبیین و روشنگری مسائل مختلف داخلی و بین المللی اشاره کرد و گفت: حضور دانش آموزان در اردوی یاوران ولایت می تواند نقش به سزایی در توانمندسازی آنها در راستای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی ایفا کند.

حسینی بیان کرد: 530 نفر از دانش آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه دوم استان لرستان به صورت مجزا در اردوی فرهنگی یاوران ولایت استان لرستان شرکت کردند.

وی افزود: در این دوره علاوه بر برگزاری کلاس های آموزشی از قبیل مدیریت اسلامی و اخلاق تشکیلاتی و کارگاههای عملی جذب و سازماندهی، تثبیت و نگهداری و اجرا و مستندسازی مباحث اعتقادی و بصیرتی از قبیل دشمن شناسی، آمریکاشناسی، ولایت فقیه و فضای مجازی نیز به دانش آموزان ارائه شد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی لرستان گفت: همچنین در طول این دوره برنامه های متنوعی در راستای ایجاد روحیه شادی و نشاط از قبیل مسابقات ورزشی، بازدید از امکان دیدنی و تاریخی و کوهپیمایی برگزار شد.

حسینی اضافه کرد: برگزاری مراسم شبی با شهدا در جوار شهدای گمنام خرم آباد، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری مسابقه اذان و برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف و استکبارستیزی ازدیگر برنامه هایی است که در دوره یاوران ولایت برگزار شدند.

گفتنی است؛160 هزار نفر ازدانش آموز دختر و پسر استان لرستان عضو بسیج دانش آموزی هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار