امام جمعه موقت تهران تاکید کرد

مشکلات جامعه حاصل ویژه‌خواری و حرام‌خواری/تحریم‌ها برای تضعیف ولایتمداری امت است+تصویر

امام جمعه موقت تهران گفت: مشکلات امروز جامعه، حاصل ویژه‌خواری و حرام خواری‌هاست.
کد خبر: ۸۷۲۱۰۲۲
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، آیت‌الله صدیقی شامگاه گذشته در یادواره شهید شاخص ساوه سردار شهید "مهدی نظرفخاری" و یادبود بسیجی شهید "مهدی غفاری" برگزاری یادواره‌ها، نشست‌ها، همایش‌ها و اجتماع‌های دشمن‌شکن نشانه تقوا و شهید شادکن دانست و گفت: امروز وقت هوشیاری و بصیرت است.

وی افزود: جوانان این آب و خاک در دوران دفاع مقدس با لبیک به نایب امام زمان (عج) به جبهه ها رفتند و نام و خاطره آنها همیشه باید در جامعه زنده باشد.

​​امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: امروز دشمن قصد دارد با تضعیف ولایت به مملکت ما آسیب بزند تا با خشونت نرم خود ناموس و حجاب را از بین ببرد.

آیت‌الله صدیقی ادامه داد: اگر هشت سال دفاع مقدس نبود بی حجابی، ابتذال و بی عفتی تمام مملکت را می گرفت و امروز نیز نثار خون جوانان در راه حفظ حرم باعث شده تا جامعه به خود آید.

وی افزود: ولایتمداری، مقاومت، پایداری، بصیرت، قدرت بالای سیاسی و مقابله با تهاجم فرهنگی، نیاز امروز جامعه است.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: مشکلات امروز جامعه، حاصل ویژه خواری، حرام خواری و حرام بینی‌هاست، فتنه حاصل حرام خواری فتنه گران و تشدید تحریم ها حاصل همین فتنه و تضعیف حماسه حضور باشکوه مردم بود.

آیت‌الله صدیقی با اشاره به مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه گفت: ویژه‌خواران در رفاه و آسایش به سر می‌برند در حالیکه مردم پول درمان خود را ندارند؛ انقلاب ما، انقلاب دینی مردم و به مظنور دفاع از مظلومین بود.

وی افزود: باید از این حقوق ها و بازی های سیاسی فتنه گران عبرت گرفت، بین خدا و انسان یک قدم فاصله است و آن پا گذاشتن بر خود است؛ باید تعلقات را یکی یکی قیچی کرد.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: شهدای گرانقدر حصار و دیواری ندارند و همواره در همه حال و در همه جا حضور دارند چرا که شهیدان به مقام عندالله یا همان عند ربهم یرزقون رسیده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار