خبرهای داغ:
میزبانی ماشین سازی در زمین میهمان؛
از هفته دوم رقابت های لیگ برتر امسال، ماشین سازی تبریز از ساعت 18:15 در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد(بنیان دیزل) میزبان این تیم بود که در نهایت این شهرآورد با تساوی بدون گل به پایان رسید.
کد خبر: ۸۷۲۱۰۳۹
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، ماشین سازی تبریز در شرایطی از گسترش فولاد میزبانی می کرد که به علت ترمیم زمین چمن یادگار امام این کلانشهر، در زمین حریف از آن ها میزبانی می کرد.

گسترش فولاد تبریز نیز به دنبال تساوی در هفته نخست برابر ذوب آهن، تلاش داشت با کسب سه امتیاز این بازی خود را به نیمه بالای جدول برساند.

دقیقه 6 بازی پریرا برای گسترش فولاد صاحب موقعیت تک به تک شد که با واکنش مناسب دروازه بان ماشین سازی(مانوئل فرناندز) این توپ دفع شد.

دقیقه 31 سامان نریمان جهان(بازیکن ماشین سازی) در موقعیتی مناسب در داخل موحطه جریمه حریف نتوانست دروازه را باز کند و توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقایق پایانی نیمه نخست، بازیکنان ماشین سازی می توانستند در موقعیت های دروازه گسترش فولاد را باز کنند که در یکی از این صحنه ها شوت بازیکنان ماشین سازی با برخورد به تیرک دروازه، راهی به دروازه باز نکرد.

در دقیقه سوم از وقت های تلف شده نیمه نخست حامد پاکدل(بازیکن ماشین سازی) با دریافت دومین کارت زرد خود در کمتر از یک دقیقه، با کارت قرمز محسن ترکی(داور بازی) روبرو شده و از بازی اخراج شد تا ماشین سازی 10 نفره به بازی ادامه دهد.

در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم با توجه به یک بازیکن کمتر تیم ماشین سازی، از سوی بازیکنان گسترش فولاد هجومی آغاز شد.

دقیقه 47 ضربه داریوش شجاعیان(بازیکن گسترش) پس از واکنش دروازه بان حریف، به تیرک دروازه برخورد کرد و وارد دروازه نشد.

دقیقه 68 حرکت نریمان جهان می توانست تهدید دیگری بر روی دروازه حریف ایجاد کند که ضربه این بازیکن با واکنش خسوس(دروازه بان گسترش) دفع شد.

در ادامه بازی، دو تیم موقعیت های نصف و نیمه ای برای گشودن دروازه همدیگر داشتند که نتیجه ای برای دو تیم نداشت.

در نهایت این شهرآورد با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید تا برنده این بازی تماشاگرانی باشند که از نزدیک این بازی را تماشا کرده و مشوق هر دو تیم تبریزی بودند.

ماشین سازی با یک امتیاز این بازی، چهار امتیازی شد و هم امتیاز با پدیده مشهد در رده چهارم جدول قرار گرفت.

گسترش فولاد نیز با 2 امتیاز به طور موقت در رده هشتم جدول جای گرفت.

در دیگر بازی نمایندگان تبریزی لیگ برتر، تراکتورسازی از ساعت 20:45 میهمان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها