عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مانع شد که شهر‌های بزرگ عراق به دست تکفیری‌ها بیفتد.
کد خبر: ۸۷۲۱۰۴۸
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، جواد کریمی قدوسی امروز در مراسم چهلم شهید سردار سید علی منصوری در گلزار شهدای بهشت فضل نیشابور اظهار داشت: در اصل دشمنان، انتخابات را برای نشانه‌گرفتن اصل نظام بهانه کرده بودند. اسناد نشان می‌دهد عقبه این‌ها به سرویس‌های جاسوسی آمریکا، موساد، کشورهای عربی و برخی کشورهای آسیایی متصل بوده است.

وی با بیان اینکه دشمن در ادامه فتنه 88، برنامه‌های برجام 1 تا 5 را برای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی در اتاق‌های فکر لندن، پاریس وغیره طراحی کرده است، افزود: دشمنان در برجام یک به‌دنبال تضعیف ولایت فقیه از راه ایجاد اختلاف در کشور، کم اثر کردن کلام مصداق ولایت فقیه و انداختن تردید در دل یارانش بودند و عملاً ولایت در یک پیچ سخت قرار گرفت. 

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی تصریح کرد: دشمنان ما تضعیف سپاه پاسداران، برگزاری انتخابات بدون نظارت شورای نگهبان، اجرای تعاریف خود از حقوق بشر به نفع فرقه‌های ضاله و مفسدان اخلاقی و آزادی بی‌حجابی، آشتی با رژیم صهیونیستی و عدم حمایت از جریان مقاومت را در برنامه‌های بعدی خود دارد.

کریمی‌قدوسی با بیان اینکه مسیر تکاملی انقلاب اسلامی پیش می‌رود و نباید در مرزها محصور باشد، اضافه کرد: برخی مدافعان حرم که سابقه حضور در مناطق جنگ تحمیلی را داشتند تجربه گرانقدر خود را کف دست گرفتند و به کشورهای مختلف می‌روند تا به مردم مظلوم آنها چگونگی مقاومت مقابل طاغوت‌ها را یاد بدهند.

وی با تاکید بر لزوم ضبط و ثبت خاطرات دوران ارزشمند دفاع مقدس و با اشاره به گذشت 30 سال از پایان این دوران، تصریح کرد: بیش از 10 درصد نتوانستیم این کار را انجام دهیم و نیاز به یک بسیج عمومی است تا این اتفاق خوب رقم بخورد، زیرا فردا دیر است و باید این افراد به‌ویژه پدر و مادر شهیدان تا زنده‌اند خاطرات مرتبط از آنها گرفته شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها