کریمی قدوسی:

بیشترین سرمایه‌گذاری دشمن در بستر مسائل فرهنگی است

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بیشترین سرمایه‌گذاری دشمن در بستر مسائل فرهنگی، حذف و نابودی و به فراموش سپاری فرهنگ ایثار و شهادت است تا جوانان ما را نسبت به این فرهنگ ناب بیگانه کند.
کد خبر: ۸۷۲۱۰۵۱
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، جواد کریمی قدوسی در سومین یادواره 15 شهید روستای فوشنجان و یادبود شهدای مدافع حرم شهرستان نیشابور گفت: پاره بشود آن گلویی که بگوید حاکمان دینی نتوانستند دین را در این کشور پیاده کنند پس حکومت باید غیر دینی باشد.

وی در ادامه به سخن امام (ره) که فرمودند" هرجا به اسلام عمل کردیم پیروز بودیم، آنجایی که مشکلات روی زمین هست به اسلام عمل نکردیم" اشاره کرد و اظهار داشت: اگر مشکلات داریم بدانید بدون تردید ناشی از عملکرد مسئولینی است که از بن دندان به اسلام و انقلاب و روحیه حسینی، علوی و فاطمی اعتقادی ندارند.

وی عمده مشکلات کشور را نبودن روحیه جهادی در مسئولین عنوان کرد و گفت: امروز تنها در صنعت نفت و گاز که علم بومی استخراج، اکتشاف و پتروشیمی آن موجود است، پول ملت هم  در بانکها هست، تمام جوانها مشغول کار می شوند اگر بگوییم که کشاورزی و...نداریم فقط در بخش نفت وگاز می توانیم بیکاری را در جامعه حل کنیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز فرهنگ مشترک بین تمام احاد ملت، فرهنگ ایثار و فداکاری و از خود گذشتگی و شهادت طلبی است، عنوان کرد: همه متوجه بودند بیشترین سرمایه گذاری دشمن در بستر مسائل فرهنگی، حذف و نابودی و به فراموش سپاری فرهنگ ایثار وشهدات است، صدها میلیارد دلار خرج میکند تا جوانان ما را نسبت به فرهنگ جهاد و شهادت بیگانه کند و اگر توانست مقابل این فرهنگ قرار بدهد! در ذهن جوانان سوال ایجاد کند، شهدا چرا جبهه رفتند؟ چرا جنگیدند؟ چرا جنگ ادامه پیدا کرد؟ چرا با صدام صلح نکریدم؟ ده‌ها وصدها شبه ایجاد می‌کند با هدف زیر سوال بردن فرهنگ ایثار و شهادت! این هزینه را می‌کند، برای آن روزی که می خواهد ضربه نهایی خودش را به این کشور وارد کند و جوانی نباشد که به جبهه برود و این فرهنگ از کشور زدوده شده باشد حفظ این یادواره‌ها و تجمعات خیلی کمک می‌کند به حفظ این فرهنگ اصیل ملت.

کریمی قدوسی در ادامه به اعترافات جیسون رضایی اشاره کرد وگفت: در یک دولتی نام شهدا را از کوچه ها و خیابان‌ها را حذف می‌کردند و  به جای نام شهید عنوان سنبل وسوسن می‌گذاشتند! اعترافات یکی از جاسوسان  دانه درشتی به نام جیسون رضائیان که می‌گفت در خیابان‌های تهران رد می شدم و می‌دیدم که تصویر شهیدی نقش بسته یک ماه دو ماه بعد می رفتم میدیدم آن تصویر حذف شده جایش منظره طبیعی درست شده از این تغییر، سند سازی می‌کردم به امریکا می فرستادم و تحلیل می کردم مردم تهران و ایران آهسته آهسته از نظر فرهنگی تغییر مزاج می دهند، دارند به زندگی مرفه و بی درد روی می‌آورند و می‌توان فرهنگ ایثار و شهادت را در این جامعه کمرنگ کرد.

در ادامه این مراسم هاجر چنارانی، نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وظیفه خودم می دانم از کسانی که خدمت می‌کنند به شهدا تشکر کنم، اظهار داشت: همه کسانی که در این یادواره ها شرکت می‌کنند اعلام می‌کنند به فرهنگ شهدا وفادار بوده و از این فرهنگ دفاع می کنند.

وی در سخنان کوتاهی به بحث فیش های نجومی پرداخت وگفت: قطعا تمام نمایندگان مجلس مخالف دریافت حقوق‌های نجومی هستند، ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صورت جدی و قاطع پیگیر این موضوع هستیم و  قطعا این موضوع را به نتیجه می‌رسانیم.

در ادامه این یادواره دو قطعه هنری به نام " امام رضا(ع) و "غروب غرب"ویژه شهدای مدافعان حرم نیشابور با صدای هنرمندان ابراهیم ناصری و حسن دهقان رونمایی شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار