خبرهای داغ:
فرمانده هنگ مرزی اترک استان گلستان؛

کشف حدود 17 هزار پاکت سیگار قاچاق درمنطقه مرزی اینچه برون گنبدکاووس

فرمانده هنگ مرزی اترک استان گلستان از کشف تعداد 16 هزار و 781 پاکت انواع سیگار قاچاق درمنطقه مرزی و گمرک اینچه برون شهرستان گنبدکاووس از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۱۰۵۸
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان به نقل از ایرنا، سرهنگ علی احمدزاده صبح امروز اظهارداشت: کشف این مقدار سیگار قاچاق که حدود 2500 پاکت آن در چند روز اخیر کشف شد، درمقایسه با مدت مشابه سال قبل 78 درصد افزایش داشته است.

وی، کشف 281 گرم انواع مواد مخدر، 34 کیلوگرم ماهی خاویار، کشف 28 دستگاه تجهیزات و گیرنده مامواره و چهار هزارو 580 لیتر سوخت را از دیگر کشفیات ماموران مرزبانی طی مدت اشاره شده بالا برشمرد و افزود: در مجموع در ارتباط با کشفیات ذکر شده، 92 نفر دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

سرهنگ احمدزاده، اضافه کرد: ماموران مرزبانی اترک از ابتدای امسال تاکنون، دو هزارو 242 راس دام را قبل از ورود به خاک ترکمنستان متوقف کردند ضمن اینکه دراین مدت پنج فقره سرقت رخ داده در منطقه مرزی اترک را نیز کشف کردند.

وی، گشت زنی و بازدید مستمر نیروهای مرزبانی از میله های مرزی را از دیگر فعالیت های این یگان اعلام کرد و گفت: ماموران مرزبانی دراین مدت 18 دستگاه موتور سیکلت متخلف را نیز توقیف کردند.

فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان همچنین از کشف برخی قطعات موتورسیکلت که توسط دو تبعه ترکمنستانی با جاسازی در دو دستگاه تریلی ترانزیت قصد عبور از مرز را داشتند، خبر داد و گفت: انتقال غیر قانونی قطعات موتورسیکلت قاچاق است که توسط ماموران مرزبانی توقیف شدند.

هنگ مرزی اترک در استان گلستان مسوولیت حراست از مرزهای خاکی جمهوی اسلامی ایران با کشور ترکمنستان به طول 348 کیلومتر را در محدوده شهرستان های گمیشان، آق قلا، گنبدکاووس و مراوه تپه بر عهده دارد و مرزبانی درجه یک محسوب می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار