خدا بنده در نشست سرگروهای ناحیه مرکزی یزد:

ارزش تربیت صحیح یک نفر از آنچه خورشید بر آن می تابد بیشتر است

خدا بنده در تشریح اهمیت تربیت در نظام اسلامی و آسیب شناسی حلقه های صالحین در نشست سرگروهای حلقه شهیده "مریم سلمکی" حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد خاطر نشان کرد:ارزش تربیت صحیح یک نفر از آنچه خورشید بر آن می تابد بیشتر است.
کد خبر: ۸۷۲۱۰۹۳
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، نشست سرگروهای شجره طیبه صالحین شهیده "مریم سلمکی" به همت مسئول تعلیم و تربیت حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد در سالن جلسات حوزه برگزار شد.

"خدابنده" در این نشست با بیان مطالبی درباره مضررات کینه ورزی نسبت به یکدیگر، عبادت و طاعات مخلصانه به درگاه پروردگار را از راههای اجتناب از آن برشمرد و افزود:برای دوری از کینه باید با عبادت مخلصانه به در گاه خداوند روحیه گذشت را در خودمان تقویت کنیم و با گذشت خود با خداوند معامله نماییم.

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که خداوند با ارزش ترین انسانها که همان پیامبران و امامان هستند را برای امر تربیت انسانها قرار داده است و ارزش تربیت صحیح یک نفر از آنچه خورشید بر آن می تابد بیشتر است، به تشریح اهمیت تربیت در نظام اسلامی و آسیب شناسی حلقه های صالحین پرداخت.

مربی حلقه صالحین با تاکید بر الگو بودن سرگروه و مربیان حلقه های صالحین برای متربیان خود و اشاره به مسئولیت بیشتر و نقش موثر آنها در تربیت افراد، بر تقویت سطح اطلاعات سرگروه و مربیان حلقه های صالحین سفارش نمود.

خدابنده در ادامه ضمن توصیه به توسل و یاری خواستن از حضرت مهدی(عج) در تمام جلسات، استفاده از شیوه های متنوع با جذابیت بالا ،ابتکار و خلاقیت توسط سرگروه ومربی را از راهکارهای جلوگیری از ریزش کردن اعضای حلقه های صالحین عنوان نمود.


ارسال نظرات