مراسم معارفه دادستان عمومي وانقلاب شهرستان پارس آبادمغان با حضور رئیس کل دادگستری استان اردبيل صبح روز شنبه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۱۱۵۷
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومي و انقلاب شهرستان پارس آبادمغان، روز شنبه 16 مردادماه جاري با حضور رئیس کل دادگستری استان اردبيل، اعضای شورای تأمین و جمعی از مسئولین شهرستان پارس آبادمغان برگزار مي شود.

با تودیع رحيم گلزاده از دادستاني شهرستان پارس آباد، طباطبايي که سابقه فعالیت در دادگستری بيله سوار و رئيس شعبه 101 جزايي اين شهرستان را در کارنامه خود دارد، به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پارس آبادمغان معرفی خواهد شد.

رحيم گلزاده در حالي از 12 شهريورماه سال 92 در پارس آبادمغان بعنوان دادستان در اين شهرستان مشغول فعاليت بود كه در طي اين سالها، خدمتی متعهدانه و دلسوزانه را انجام داده و خدمات ماندگار و کارهای خوبی چه در حوزه قضايي و امنيتي و چه در انجمن حمايت از زندانيان پارس آباد را بر جای گذاشته است.

گفته مي شود، رحيم گلزاده، از مردادماه سال جاري با حكم رئيس قوه قضائيه به سمت معاون دادستان عمومي و انقلاب شهرستان اردبيل منصوب شده اند.

ارسال نظرات