خبرهای داغ:
معاون آموزشی اداره آموزش وپرورش شهرستان میامی ازراهیابی طرح دانش آموزان میامی به مرحله کشوری جشنواره جابربن حیان خبرداد.
کد خبر: ۸۷۲۱۲۲۸
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
مهدی حزب اللهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی با اعلام این خبر گفت: طرح ابتکاری دانش آموزان آموزشگاه میرزاکوچک خان روستای چاه شیرین شهرستان میامی که توسط علی راخیم و امیرحسین کیارستمی ساخته شده بود به مرحله کشوری جشنواره جابربن حیان راه یافت.

حزب الهی افزود: جشنواره جابربن حیان در دوره ابتدایی، در چهار مرحله ی آموزشگاهی، منطقه ای، استانی و كشوری در زمینه پروژه های جمع آوری و طبقه بندی ، نمایش علمی ( مدل ، نمایش و تحقیق )، آزمایش و طراحی ساخت با هدف شکوفایی و کشف استعدادها و خلاقیت ها و ایجاد روحیه پژوهشگری در بین دانش آموزان برگزار می شود که پروژه های منتخب در بخش های آزمایش و طراحی ساخت به مرحله کشور معرفی می شوند.

وی تصریح کرد: طرح این دانش آموزان در بخش طراحی ساخت با نام مروارید در شب بوده که پس از داوری در مرحله ی استانی به مرحله کشوری راه پیدا کرده است.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش میامی به برگزاری این جشنواره اشاره کرد وگفت:  مرحله کشوری این جشنواره در 23 و 24 مرداد ماه با حضور آثار برگزیده سراسر کشور در تهران برگزار خواهد شد.

حزب الهی در پایان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیر دبستان، معلم راهنما و خانواده‌ی دانش‌آموزان برای این برگزیدگان آرزوی کسب موفقیت در مرحله کشوری را کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها