معاون اجرايي سپاه استان سمنان:

طرح شجره طيبه صالحين از مأموريت هاي اصلي سپاه است

معاون اجرايي سپاه استان سمنان گفت: يكي از مأمورت هاي اصلي سپاه طرح شجره طيبه صالحين و توانمندسازي اركان حلقه هاي صالحين است.
کد خبر: ۸۷۲۱۲۳۱
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
علي خالقيان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان اظهار داشت: چند سالي است كه با توجه به شروع جنگ نرم دشمن عليه انقلاب اسلامي با هدف گذاري به منظور تغيير در رفتار مردم به وي‍ژه نسل جوان و به تبع آن تغيير اساسي در اعتقاد و باورهاي اسلامي ملت شهيدپرور ايران يكي از مأمورت هاي اصلي سپاه طرح شجره طيبه صالحين است.

وي افزود: طرحي كه در واقع ادامه راه بزرگ ولايت و امام و شهداي گرانقدر بوده و هدف از صالحين در بدنه بسيج تربيت اسلامي جوانان و نوجوانان عزيز و حفظ سنگر مسجد است تا همگي بتوانيم كادرسازي براي انقلاب اسلامي را كه وظيفه ذاتي ما مي باشد را به خوبي و با قوت انجام دهيم و سرباز ولايت باشيم.

خالقيان اظهار داشت:‌از ابتداي مردادماه امسال معاونت تعليم و تربيت سپاه استان اردوي يك ماه توانمندسازي اركان حلقات صالحين شامل سرگروه، سرمربيان و مربيان صالحين از سراسر استان را در مشهد مقدس در اردوگاه امام رضا (ع)‌آغاز كرده است.

وي افزود: تلاش بر اين است كه با اجراي طرح توانمندسازي حلقات صالحين تا با ياري خداوند كريم و الطاف و عنايات امام رئوف امام رضا (ع) بتوانيم در طول اردو در هفت مرحله چهار روزه تعداد سه هزار نفر را در جوار علي ابن موسي الرضا(ع)‌در پايتخت معنوي ايران اسلامي در زير سايه خورشيد با عشق به ولايت تربيت اسلامي و هدايت انقلابي كنيم تا همگي انقلابي بمانند، انقلابي فكر كنند و پرچم سه رنگ ايران اسلامي با دستان مبارك رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران امام خامنه اي به دست مبارك امام زمان(عج) منجي عالم بشريت داده شود و شاهد ظهور خورشيد عدالت باشيم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار