خبرهای داغ:
بیست و نهمین سالگرد شهادت سرلشگر خلبان، شهید عباس بابایی و یادبود پدر مقاوم، مادر صبور و همسر وفادارش در قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۱۲۳۶
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳

 

غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین گفت: این مراسم با حضور و بیان خاطرات توسط امیر حبیب بقائی، همرزم شهید بابایی و جانشین سابق فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی از ساعت 17:30 بعدازظهر روز پنجشنبه، 15 مرداد ماه در حسینیه امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به نقش شهید بابایی در دوران دفاع مقدس گفت: این شهید بزرگوار، فرمانده‌ای شجاع و بسیجی در نیروی هوایی بود که نقش برجسته و بی‌نظیری در پیروزی‌های دفاع مقدس ایفا کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: شهید عباس بابایی یکی از شهدای شاخص دفاع مقدس است که از شهر شهیدان قزوین برخاسته و افتخاری بزرگ برای این استان محسوب می‌شود.
حقایق‌پور گفت: بزرگداشت شهید بابایی در اصل بزرگداشت ارزش‌های دفاع مقدس و سرمایه‌های ملی جمهوری اسلامی می‌باشد که با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی این شهید بزرگوار، سیره و روش زندگی‌شان در جامعه به ویژه برای نسل جوان تبیین می‌شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها