خبرهای داغ:
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم عنوان کرد

صرفه‌جویی 12 میلیارد تومانی شهرداری در پروژه‌های شهید محمودنژاد و 15 خرداد

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم گفت: برای دو پروژه تقاطع سه سطحه شهدای 15 خرداد و تقاطع بلوار شهید محمودنژاد نزدیک به 12 میلیارد تومان صرفه‌جویی شده است.
کد خبر: ۸۷۲۱۲۴۷
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
صرفه‌جویی 12 میلیارد تومانی شهرداری در پروژه‌های شهید محمودنژاد و 15 خرداد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علیرضا قاری‌قرآن امشب در جلسه قرارگاه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با بیان اینکه تسریع روند پیشرفت پروژه‌های شهری در دستور کار شهرداری قم قرار گرفته است، اظهار کرد: امیدواریم در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بتوانیم در پروژه‌های بزرگ و کوچک شهری با رفع موانع مختلف مادی یا غیر مادی پروژه را با سرعت بیشتر دنبال کرده و رضایتمندی مردم را افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه شهرداری قم برای پروژه‌های بزرگ شهری برنامه مشخصی را تدوین کرده است، اضافه کرد: استفاده از ظرفیت شهر برای کاهش هزینه‌ها و کاهش زمان پروژه‌ها در دستور کار قرار دارد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم خاطرنشان کرد: اکنون با برنامه‌ریزی‌های انجام شده نزدیک به 30 درصد پروژه‌های شهرداری با هزینه‌های کمتری در حال دنبال شدن است.

وی از اختصاص اعتبار 31 میلیارد تومانی برای پروژه شهید محمودنژاد یاد کرد و افزود: برای دو پروژه تقاطع سه سطحه شهدای 15 خرداد و تقاطع بلوار شهید محمودنژاد نزدیک به 12 میلیارد تومان صرفه‌جویی شده است.

قاری‌قرآن با بیان اینکه تقاطع سه سطحه شهدای 15 خرداد از دی‌ماه سال 92 آغاز شده و تا تیرماه سال گذشته 43 پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: پیشرفت این پروژه اکنون به 72 درصد رسیده که به صورت متوسط ماهی سه درصد پیشرفت داشته است و در صورت ادامه داشتن این روند سال آینده پروژه تقاطع سه سطحه شهدای 15 خرداد در مردادماه به پایان می‌رسد.

وی تقاطع سه سطحه شهدای 15 خرداد را یکی از گران‌ترین پروژه‌های شهری قم دانست و ادامه داد: حجم پروژه شهید محمودنژاد نزدیک به 70 درصد پروژه تقاطع سه سطحه شهدای 15 خرداد است اما هزینه این دو پروژه با یکدیگر قابل مقایسه نیست.
ارسال نظرات