مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: همراهی با قرآن و اهل بیت (ع) سبب حفظ انسان از گمراهی و رهایی انسان از شر فتنه‌ها می‌شود
کد خبر: ۸۷۲۱۲۸۲
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار ظهر امروز در جمع بسیجیان شهرستان بندرعباس اظهار کرد: نان و لقمه حلال در رشد معنوی و تکامل انسان در مراحل مختلف زندگی تاثیر فراوانی دارد.

وی افزود: پیروی از طریقت اهل‌بیت (ع) و حرکت بر مدار دین سبب حفظ انسان در فتنه‌ها می‌شود و باید صیانت از این طریقت را به فرزندان خویش و نسل‌های آینده نیز بیاموزیم.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان اینکه محبت به اهل بیت کوتاه‌ترین راه برای رسیدن به خدا است، خاطرنشان کرد: زمانی که با قرآن و اهل بیت باشید هیچ‌گاه گمراه نخواهید شد و قرآن راه درست زندگی را برای انسان در هر شرایطی تبیین کرده است.

رستگار گفت: هر کس بمیرد و امام زمانه‌اش را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده و انسان در دنیای امروز که عصر علم و منطق و ابزارهای پژوهش است، نباید از فضای پیرامونی خود و توطئه‌های دشمنان غافل باشد.

وی با بیان اینکه بسیج یکی از مکتبی‌ترین نیروهای مردمی دنیا و مدرسه ایمان و اعتقاد است، خاطرنشان کرد: طریقتی که در آن شهدای زیادی نثار راه حق شدند، طریقتی مبتنی بر شناخت و معرفت است و شهدا الگوهای معرفتی جامعه ما هستند که باید هر روز و هر ساعت نسبت به معرفی آنها و ویژگی‌های اخلاقی‌شان به جامعه اقدام کنیم.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اضافه کرد: اسلام مترقی‌ترین راه پیشرفت و سعادت دنیوی را با اتکای به اخلاق و انسانیت پیش‌روی انسان قرار داده است و هر مسلمانی که از ظرفیت‌های عظیم دین اسلام غافل باشد، راه را گم کرده است و بهترین راه برای جلوگیری از گمراهی و رسیدن به سعادت حرکت بر مدار رهبری در جامعه کنونی است.

 رستگار افزود: اگر رهبری در کشورمان وجود نداشت به سرنوشت کشورهای دیگر منطقه گرفتار می‌شدیم و هر روز بحرانی امنیتی در کشورمان رخ می‌داد اما به برکت وجود رهبری و همدلی مردم و هوشیاری نیروهای مسلح، همه فتنه‌های دشمنان تاکنون کور و نقش بر آب شده و از این به بعد نیز با تداوم این راه شاهد پیروزی جبهه اسلام خواهیم بود.

ارسال نظرات