خبرهای داغ:

هیچ گونه قتلی در بازارچه مرزی سومار رخ نداده است

فرماندار گیلانغرب با تکذیب خبر قتل کارگر عراقی در بازارچه مرزی سومار به دست تعدادی از کارگران ایرانی گفت: هیچ گونه قتلی در این بازارچه مرزی رخ نداده است.
کد خبر: ۸۷۲۱۲۸۶
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، کرم محمدی افزود: خبر قتل کارگر عراقی توسط عده ای از کارگران ایرانی در مرز سومار که در یکی از پایگاه های اطلاع رسانی استان منتشر شد، صحت ندارد و کذب است.
وی بیان کرد: رسانه ها و پایگاه های اطلاع رسانی قبل از درج هرگونه اخباری، باید نسبت به صحت آن اطمینان حاصل کنند چرا که چنین خبرهایی دارای تبعات منفی در جامعه است.
وی همچنین در باره تعلیق کارت تردد تعدادی از کارگران شاغل در بازارچه مرزی سومار اظهار کرد: مسوولیت برقراری امنیت و نظم در داخل بازارچه مرزی سومار با نهادهایی است که قانون مشخص کرده است و آنها طبق قانون می دانند که چه افرادی مخل نظم و امنیت هستند.
فرماندار گیلانغرب بیان کرد: هم اکنون فعالیت های اقتصادی در بازارچه سومار عادی و طبق روال سابق انجام می شود و هیچ مشکلی نداریم.
محمدی با بیان اینکه در بخش های مختلف به دنبال اطلاع رسانی شفاف و اصولی به خبرنگاران رسانه های جمعی و پایگاه های تحلیلی خبری هستیم، اظهار داشت: لازمه اطلاع رسانی شفاف و اصولی، هم افزایی مطلوب با رسانه های جمعی است.
بازارچه مرزی سومار 16 فروردین ماه 94 با حضور استانداران کرمانشاه و دیاله عراق، معاون وزیر کشور عراق و سفیر ایران در عراق و برخی مسوولان محلی 2 استان به طور رسمی گشایش یافت.
بازارچه مرزی سومار با بغداد 155 و با کربلا 230 کیلومتر فاصله دارد.
 
منبع : ایرنا
ارسال نظرات
آخرین اخبار