دو مردی که با تهیه فیلم غیراخلاقی زنی را تهدید می‌کردند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۷۲۱۲۸۸
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، دو مرد که با تهیه فیلم غیراخلاقی زنی را تهدید می‌کردند، دستگیر شدند.  

زنی جوان به نام لاله چندی قبل به پلیس استان فارس مراجعه کرد و گفت دو مرد به او تعرض کرده و فیلم گرفته‌اند و حالا تهدیدش می‌کنند. لاله توضیح داد: «مدتی پیش با مردی به نام حسن آشنا شدم.

او به‌تدریج اعتماد مرا به دست آورد و هر از گاهی به خانه‌ام می‌آمد. این روند ادامه داشت تا اینکه یک روز حسن همراه یکی از دوستانش به نام مجید به خانه من آمد. به موضوع مشکوک نشدم و از آنها پذیرایی کردم، اما دو مرد به من حمله‌ور شدند و من را مورد تعرض قرار دادند.

 آنها سپس به‌سرعت خانه‌ام را ترک کردند». این زن درادامه گفت: «یک روز بعد از آن ماجرا، يك سی‌دی به دستم رسید و فهمیدم فیلم تعرض به من است. آن دو مرد بدون اطلاعم از آن واقعه فیلم گرفته بودند. بعد از آن بود که تهدیدها شروع شد و حسن گفته اگر به خواسته‌هایش عمل نکنم، فیلم را تکثیر می‌کند تا آبرویم را ببرد. من از این تهدید به‌شدت ترسیده بودم، اما درنهایت تصمیم گرفتم پلیس را در جریان قرار دهم».

کارآگاهان بعد از شنیدن اظهارات لاله، تحقیقات را آغاز کردند و خانه حسن را پیدا کردند. با زير نظر گفتن او  متوجه حرکات مشکوکش شدند و با دستور قضائی مرد جوان را بازداشت کردند و متهم ابتدا سعی داشت جرمش را انکار کند اما فیلم تعرض به لاله در خانه‌اش پیدا و  او  وادار به اعتراف شد.

حسن گفت: «بعد از آشنایی با لاله با او طرح دوستی ریختم و مدتی با هم در ارتباط بودیم تا اینکه از لابه‌لای حرف‌هایش به نقطه‌ضعفی در زندگی او پی بردم و از این موضوع استفاده کردم. پس از آن بود که همراه دوستم مجید به خانه لاله رفتیم و به او تعرض کردیم و بعد با تهدید لاله، او را مجبور کردم به رابطه‌اش با من ادامه دهد». مأموران در ادامه توانستند همدست حسن را بازداشت کنند. مجید نیز در بازجویی‌ها جرمش را پذیرفت و به‌این‌ترتیب دو متهم با دستور بازپرس پرونده بازداشت شدند.
 
 
منبع: شرق
ارسال نظرات