خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمانشاه گفت: دانشجویان دانشگاه‌های استان کرمانشاه از ۱۳ مرداد به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۲۱۲۸۹
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶

عباس اخلاقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه از اعزام دانشجویان استان کرمانشاه به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور از 13 مرداد خبر داد و اظهار داشت: اردوهای راهیان نور از 13 مرداد ماه امسال به مدت چهار روز در مناطق عملیاتی شمال غرب کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام دانشجویان در مراکز سازمان بسیج دانشجویی از پنجم مرداد ماه شروع و تا امروز ادامه داشت، گفت: دانشجویان از 13 مرداد ماه امسال به مدت چهار روز در مناطق عملیاتی شمال غرب کشور در استان‌های کردستان و آذربایجان‌غربی با پرداخت 20 تا 30 هزار تومان می‌توانند در این اردو شرکت کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمانشاه عنوان کرد: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آغاز شرارت‌های دشمنان داخلی با حمایت استکبار جهانی شهرهای کردستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه همواره مورد هجوم و تعرض دشمنان قرار گرفتند.

وی انتقال روحیه شجاعت، ایثار،‌ از خودگذشتگی جانبازان و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به مردم را از مهم‌ترین اهداف برپایی اردوهای راهیان نور دانست و اظهار کرد: اقشار مختلف جامعه از جمله جوانان و نوجوانان می‌توانند با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور بیشتر با این روحیه آشنا شوند.

ارسال نظرات