خبرهای داغ:
امام جمعه شهر بسطام گفت: نزدیک به 500 شهید در این بخش پرورش یافتند و 81 شهید از شهر بسطام هستند و به فرموده رهبر انقلاب شهرستان شاهرود مهد معلمان دین و اخلاق است و بیشترین شهدای استان از شهرستان شاهرود و در بخش بسطام هستند و اینها همه توفیقات این خاک حاصلخیز است.
کد خبر: ۸۷۲۱۳۱۴
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام و المسلمین سید علی رضوی نسب در یادواره 81 شهید شهر بسطام که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در صحن امامزاده محمد شهر بسطام برگزار شد در سخنانی با خیرمقدم به همه شرکت کنندگان و مسئولین با اشاره به خصوصیات این یادواره شهدا اظهار کرد: این یادواره در جوار فرزند امام صادق(ع) و در ایام شهادت این امام بزرگوار و به میزبانی ارواح شهیدان عزیز انقلاب و شهدای این دیار و سخنرانی آیت الله خاتمی عضو مجلس خبرگان برگزار می شود.

وی افزود: من به نمایندگی از ستاد یادواره شهدا و همه شرکت کنندگان از این عزیز انقلابی و بازوی انقلاب و ولایت و مدافع رهبری از مواضع انقلابی ایشان تشکر می کنم و خطبه های آتشین شما در نمازجمعه تهران امیدوار کننده و سبب اطمینان قلب و دل ماست.

رضوی نسب خاطر نشان کرد: شهدا حتماً طبق آیه قرآن نظاره گر ما هستند و می بینند که ما در چه راهی قدم می گذاریم و به برکت شهدا این پیروزی ها و پیشرفت ها و افتخارات نصیب ما شده است و ارواح آنها نظاره گر ما هستند هر چند اجسادشان زیر خاک می باشد.

وی تصریح کرد: یاد پدران و ماداران شهدایی که تازه در گذشته اند را گرامی می داریم و به ارواح آنها درود می فرستیم و باید بدانیم و بدانند که منطقه بسطام خاک حاصلخیزی دارد و مراجع بزرگ تقلید از اینجا برخاسته اندو قریب به شش نماینده خبرگان از شهرستان شاهرود و منطقه بسطام هستند و این افتخارات این خاک حاصلخیز است.

رضوی نسب گفت: نزدیک به 500 شهید در این بخش پرورش یافتند و 81 شهید از شهر بسطام هستند و به فرموده رهبر انقلاب شهرستان شاهرود مهد معلمان دین و اخلاق است و بیشترین شهدای استان از شهرستان شاهرود و در بخش بسطام هستند و اینها همه توفیقات این خاک حاصلخیز است.

در این مراسم علی اکبر نظری در وصف امام و شهدا به مرثیه خوانی پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها