خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه:
فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه گفت: نظام اسلامی ،عشاير را به عنوان يكى از برجسته‌ترين قشرهاى كشور مى‌شناسد.
کد خبر: ۸۷۲۱۳۲۴
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰
سرهنگ نبی احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه، در خصوص جایگاه ارزنده عشایر در دفاع از ارزشهای انقلاب و مرزداری از مرزهای مقدس کشور اسلامی گفت،هركس كه اندكى در گذشته‌ى تاريخى ايران مطالعه كرده باشد، وضعيت عشايرِ غيور و مردمِ مؤمن اين سرزمين قهرمان‌پرور را خواهد شناخت.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه افزود: نظام مقدس اسلامى عشایر را ذخایر این انقلاب می داند و عشاير را به عنوان يكى از برجسته‌ترين قشرهاى كشور مى‌شناسند كه هم در كار سازندگى و هم در كار دفاع از كشور، سهيمند. نظام، قدرِ اين جوانان غيور و اين مردان و زنان بااخلاص و مؤمن را مى‌داند. و عشایر هم به خوبی قدر انقلاب و این نظام مقدس را دانسته اند.
 

احمدی افزود: در ابتداى تشكيل رژیم فاسد پهلوی، از اوّلين كارهاى رضا خان اين بود كه در هرجا توانست عشایر را سر کوب کرد ... اما متقابلًا، مردم مؤمن و عشايرِ مخلص و شجاع و غيور اين منطقه و اين سرزمين، حتى يك روز هم با نظام پهلوى از درِ آشتى وارد نشدند.و در زمان انقلاب در تمام عرصه ها همیشه در میدان حاضر بودند و فداکاری کردند.

 
سرهنگ احمدی گفت: در دوران جنگ تحميلی، عشاير غيور  جزء كسانی بودند كه در ميدان های كارزار شركت كردند و جان خود، زندگی خود و هستی خود را در طَبق اخلاص گذاشتند و برای دفاع از اسلام، از انقلاب، از نظام جمهوری اسلامی و از ايران اسلامی عزيز، كف دست گرفتند و به ميدان آمدند؛ اين آمادگيهای صادقانه در راه آرمانهای بزرگ، يكی از بزرگترين مفاخر برای يك ملت است.
 
فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه در ادامه عنوان کرد: اين پيوند فاميلی و خانوادگی در بافتهای عشيره‌ای، يكی از نقاط قوت مجموعه‌های عشايری است ... و این ارزشها و ارتباطات فامیلی در میان عشایرهنوز هم حفظ شده و عشایر هیچگاه اصالت خود را از دست نداده اند.
 

احمدی تاکید کرد: تا وقتى عشاير غيور ما به‌طور كامل روحيه‌ى مرزبانى را در خود حفظ مى‌كنند، دشمن جرأت تجاوز به مرزها را پيدا نخواهد كرد.
 

سرهنگ احمدی در پایان اظهار کرد: امروز وظيفه‌ى انسانى تك‌تك عشاير مؤمن كشور، دفاع از انقلاب و نظام جمهورى اسلامى است كه بايد با قوت و قدرت انجام گيرد و مسؤولان موظف هستند به امور عشاير برسند و مشكلات احتمالى آنها را برطرف كنند.
ارسال نظرات