معاون فرهنگی هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی چهار محال و بختیاری گفت: آئین روز خبرنگار امسال به صورت استانی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۲۱۳۴۱
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در جلسه ستاد برنامه ریزی مراسم گرامیداشت روز خبر نگار، معاون فرهنگی هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهار محال و بختیاری از برگزاری آئین بزرگداشت روز خبرنگار سالجاری به صورت استانی خبر داد و تاکید کرد: برنامه های روز خبرنگار باید در شأن و منزلت جایگاه خبرنگاران سخت کوش برگزار شود.

علی للگانی در این جلسه اطلاع رسانی را از وظایف خطیر خبرنگاران و اطلاع رسانی را حق مردم دانست و با بیان اینکه جایگاه خبرنگاران برای انتقال نیازهای جامعه به مسئولان قابل تقدیر است، اظهار داشت: حمایت از قشر خبرنگار در همه زمینه ها لازم است.

وی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی برنامه های روز خبرنگار و تبلیغات محیطی در این خصوص، کار خبرنگاری را حساس خواند و گفت: حضور خبرنگاران در جامعه نیاز است و باید به این جایگاه به نحو شایسته نگاه کرد و این قشر زحمت کش را همیشه مورد توجه قرار داد.

دبیر اجرایی مراسم تجلیل از خبرنگاران استان چهار محال و بختیاری به بیان برنامه های این اداره برای گرامیداشت این روز پرداخت و اظهار داشت: آیین بزرگداشت روز خبرنگار روزیکشنبه ١٧مرداد با حضور مسوولان، خبرنگاران و دست اندرکاران فرهنگی و اطلاع رسانی در فرهنگسرای بزرگ ارشاد شهرکرد برگزار می شود.

در این نشست که دبیر اجرایی مراسم بزرگداشت روز خبرنگار، نمایندگان خانه مطبوعات، انجمن خبرنگاران و کارشناس مطبوعات استان حضور داشتند در خصوص هرچه بهتر برگزاری برنامه های استانی روز خبرنگار بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی است: هفدهم مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در افغانستان به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

ارسال نظرات