انتقاد نماینده مردم خمین در مجلس به پوشش هنرمندان در گفتگو با «بسیج»:

وزارت ارشاد اجازه ندهد حریم ها شکسته شود

محمد ابراهیم رضایی گفت: انتظار می رود که وزارت ارشاد در این زمینه خیلی جدی تر و با برنامه تر و متعهدانه تر عمل کند و اجازه ندهد حریم ها شکسته شود و حرمت ها از بین برود.
کد خبر: ۸۷۲۱۳۴۴
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
محمد ابراهیم رضایی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با انتقاد از عدم نظارت بر پوشش هنرمندان که از بیت المال برای شهرت و درآمد خود استفاده می کنند گفت: یکی از وظایف وزارت ارشاد صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی و اسلام در جامعه است.

وی افزود: این یک تعهد و وظیفه بر دوش این وزارتخانه است که باید به صورت مستمر انجام شود چه انتخابات باشد و چه نباشد با چنین مراسم هایی که به ارزشها بی احترامی می شود و وقتی مسئولان کوتاهی می کنند عملا در راستای ضربه زدن به همه ارزش هایی گام بر می داریم که کشور برای آنها هزاران هزار جان پاک را تقدیم کرد و هزاران نفر سلامتیشان را از دست دادند.

رضایی اظهار داشت: به هر حال انتظار می رود که وزارت ارشاد در این زمینه خیلی جدی تر و با برنامه تر و متعهدانه تر عمل کند و اجازه ندهد حریم ها شکسته شود و حرمت ها از بین برود، چرا که این به ضرر کل جامعه است نسل های آینده حقی دارند و آن مأنوس بودن با ارزش های الهی است که مردم برای آن قیام و انقلاب کردند وزارت ارشاد متعهدانه تر عمل کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار