امام جمعه درگز گفت: بعضی از مسئولین نسبت به برجام ساده اندیشند و تصور مي كنند؛ که برجام به پیشرفت کشور منجر می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۱۳۵۶
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
حجت الاسلام حسین ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، در خصوص بیانات اخیر مقام معظم رهبری اظهار کرد: با رصد شرایط داخلی و بین‌المللی کشور در حوزه اقتصاد به این نتیجه می رسیم که برجام ناکارآمد بود و نفعی برای کشور نداشت و دشمن همچنان اهداف خود را برای ضربه زدن به ملت ایران را پیگیری می کند.

وی ادامه داد: دشمن در برجام درصدد ضربه به تولید ملی و ایجاد نارضایتی عمومی است و برجام بیشتر به نفع دشمن تمام شد.

امام جمعه درگز با بیان ساده اندیشی بعضی از مسئولین گفت:  بعضی از مسئولین نسبت به برجام ساده اندیشند و تصور می کنند؛ که برجام به پیشرفت کشور منجر می شود.

وی افزود: ورود فناوری روز به کشور، رفع تحریم و اهداف هسته‌ای تنها بخشی از مسائلی بود که برجام باید محقق می کرد.

حجت الاسلام ملکی به مسئله قاچاق کالا پرداخت و اذعان داشت: امروز قاچاق کالا بزرگترین آفت اقتصادی است و به تولید داخلی ضربه جدی می زند.

وی افزود: باید کالای قاچاق مقابل دیدگان به آتش کشیده شود و برای ارزش دهی به کالای داخلی تلاش بیشتر شود و مردم و مسئولین را به خرید آن ترقیب کرد.

خطیب جمعه درگز با بیان اینکه دشمن همیشه به فکر تسلط و تسخیر ماست گفت: دولت و ملت باید به فکر این نظام باشند و مشکلات کشور را خود از داخل حل کنند.

وی ادامه داد: ما نباید به دشمن در هیچ بعدی تکیه کنیم؛ چراکه آنها اهداف خود را دنبال می كنند و از فکر تضعیف و نابودی انقلاب اسلامی کوتاه نخواهند آمد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها