يك جهادگر بسيجي در گفتگو با"بسيج":

اردوهای جهادی باید در ایران و جهان فراگیر شود/ اردوهای جهادی تجلی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است

يك جهادگر بسيجي بيان داشت: اردوهای جهادی باید در ایران و جهان فراگیر شود و رسانه‌ها با تمام توان آن را به مردم منعکس نمایند.
کد خبر: ۸۷۲۱۳۷۲
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
علی مخلصی، طلبه حوزه علمیه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در خراسان رضوي، درباره چگونگی آشنایی خود با اردوهای جهادی گفت: در سال ۹۱ در یک مجموعه فرهنگی عضو بودم و در آن مکان فرهنگی با دوستانمان تصمیم گرفتیم در افتخار اردوهای جهادی کشور سهیم باشیم.

وی افزود: امسال نیز در چهارمین دوره اردوهای جهادی خود، وارد جلفان، یکی از روستاهای شهرستان درگز شدیم.

مخلصی در خصوص اثرات این اردوهای جهادی خاطر نشان کرد: نقش و تاثیر اردوهای جهادی در روحیه افراد و مناطق غیرقابل انکار است؛ و اثرات و برکات فراوانی را به همراه دارد.

وی ادامه داد: برگزاری اردوهای جهادی در ایجاد انگیزه در بین مردم روستاها و شهرها شگفت انگیز است و روح زندگی را به منطقه محروم باز می گرداند.

این جهادگر بسيجي با بیان خاطره‌ای گفت: دو سال پیش در شهر حمیدیه اهواز برای انجام اردوهای جهادی مشغول به فعالیت بودیم؛ ۲۰ جوان آن شهر با دیدن برکات این اردوها تصمیم گرفتند که خود یک گروه جهادی تشکیل دهند.

وی افزود: از دیگر برکات این حرکت جهادی در آن است که در مناطقی که این اردوهای جهادی شکل گرفت؛ جوانان زیادی را با خود همراه کرد.

مخلصی با بیان اینکه بهتر است هر جوان حداقل یک بار حضور در اردوهای جهادی را تجربه کند گفت: اردوهای جهادی نقش بسزایی در آبادانی کشور ایفا می کنند و جوانان روستاها و شهرها را تشویق می کند تا مناطق محروم را آباد کنند.

وی افزود: فعالیت اردوهای جهادی محدود به فعالیت عمرانی نیست بلکه در زمینه های فرهنگی، کارآفرینی، اشتغالزایی و بهداشت حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

این جهادگر با بیان اینکه اردوهای جهادی مورد تایید مقام معظم رهبری است؛ گفت: اردوهای جهادی تجلی سیاست های اقتصاد مقاومتی است و باید ادامه پیدا کند.

وی تاکید کرد: اردوهای جهادی باید در ایران و جهان فراگیر شود و رسانه‌ها با تمام توان آن را به مردم منعکس نمایند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها