رئیس کمیته دوران فدراسیون فوتبال در اردبیل:

یکی از اولویت‌های کمیته داوران فدراسیون فوتبال جوان‌گرایی داوران است

یکی از اولویت‌های کمیته داوران فدراسیون فوتبال جوان‌گرایی داوران است و در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام شده و میانگین سنی داوران لیگ برتر در کشور نسبت به سال‌های گذشته کاهش چشمگیری داشته است.
کد خبر: ۸۷۲۱۳۸۱
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در حاشیه جلسه توجیهی داوران در جمع خبرنگاران اردبیل اظهار داشت:‌داوران مطرح و بین‌المللی ایرانی شامل فغانی، سخندان و منصوری برای قضاوت در بازی‌های فوتبال المپیک رویدوژانیرو برزیل اعزام شدند و انتظار می‌رود این داوران قضاوت‌های خوبی در المپیک برزیل داشته و افتخارات زیادی برای داوری فوتبال ایران کسب کنند.

فریدون اصفهانیان با بیان اینکه متاسفانه تیم ملی فوتبال امید ایران مجوز صعود به المپیک ریو را کسب نکرد، گفت: در این زمینه 3 داور ایرانی نماینده فوتبال ایران در المپیک برزیل هستند که این امر می‌تواند برای فوتبال ایران بسیار تاثیرگذار باشد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصریح کرد: یکی از اولویت‌های کمیته داوران فدراسیون فوتبال جوان‌گرایی داوران است و در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام شده و میانگین سنی داوران لیگ برتر در کشور نسبت به سال‌های گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

اصفهانیان بیان کرد:‌ داوری فوتبال بانوان در اردبیل نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته به طوری که دو داور بانوی اردبیلی، ژاله طوفان‌پور و اعظم شکاری که دارای تحصیلات دکتری بوده در لیگ برتر فوتبال و فوتسال کشور قضاوت می‌کنند و انتظار می‌رود در آینده شاهد حضور این داوران در قضاوت‌های بین‌المللی باشیم.

وی عملکرد کمیته داوران هیئت فوتبال استان اردبیل را بسیار خوب دانست و گفت:‌ استعدادهای بسیار زیادی در داوری فوتبال و فوتسال اردبیل وجود دارد که با جوان‌گرایی و برگزاری دوره‌های آموزش حرفه‌ای این استعدادها در حال شکوفا شدن است.


ارسال نظرات