بازدید معاون وزير راه وشهرسازي از روند پيشرفت فيزيكي بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی ابهر

معاون وزير راه وشهرسازي به همراه رييس سازمان مجري ساختمانها و تأسيسات دولتي وعمومي از روند پيشرفت فيزيكي بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی ابهر بازديد كردند.
کد خبر: ۸۷۲۱۳۸۳
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، محمد جعفر علیزاده معاون وزير راه وشهرسازي و رييس سازمان مجري ساختمانها و تأسيسات دولتي وعمومي به همراه جواد رحمتي معاون امور عمراني استاندار زنجان وكليم اله وثوقي مدير كل راه وشهرسازي استان زنجان از روند پيشرفت فيزيكي بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی ابهر بازديد كردند.

معاون وزير راه وشهرسازي در اين بازيد گفت: بهره برداری از بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی ابهر اولویت مهم و اساسی وزارت راه و شهرسازی در سالجاری است وبیمارستان ۲۳۵ تختخوابی شهرستان ابهر که در طرح اوليه ۲2۰ تختخواب بود به ۲۳۵ تختخواب ارتقاء یافته است.

محمد جعفر علیزاده با اشاره به پيشرفت فيزيكي75 درصدي بيمارستان ابهر افزود: بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی شهرستان ابهر ۷۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طی سالجاری با تامين اعتبارعملیات اجرایی آن به اتمام خواهد رسيد و اوایل سال آینده آماده بهره برداری می گردد.

وی تصریح کرد: برای ساخت بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی شهر ابهر تاکنون ۱۶میلیارد تومان هزینه شده است وبرای اتمام آن هم امسال ۲۴ میلیارد تومان اختصاص یافته است.این بیمارستان در زمینی به مساحت ۳۲ هزار متر مربع وبازير بنايي به متراژ ۱۶ هزار و 721 متر مربع در شش طبقه احداث مي گردد.

معاون وزیر راه و شهر سازی با بیان اینکه اتمام بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی شهر ابهر اولویت اصلی وزارت راه و شهر سازی است، اظهار داشت: در اجرای این پروژه استاندارد های لازم رعایت شده است كه باید همزمان با اتمام کارهای ساختمانی،دستگاهاي اجرايي مربوطه راه ارتباطی و زیر ساخت های پروژه را نيز به اتمام برسانند.

گفتنی است، بیمارستان شهر ابهر دارای استاندارها ی جهانی است و همه بخش های مورد نیاز برای این بیمارستان طراحی و اجرا شده است و چهار بخش تخصصی اصلی زایمان، مراقبت های ویژه، vip و icuپیش بینی شده است.

با ارتقاء تخت های بیمارستانی در شهرستان ابهر نیاز اين شهرستان به تخت های بیمارستانی رفع خواهد شد.

ارسال نظرات