محمد حسن آصفری گفت: با بیان اینکه کالای قاچاق روی دریا آتش زده شود افزود: همانگونه که مستحضرید رهبری معظم هم تاکید داشتند تا کالاهای قاچاق آتش زده شود این انتظار مردم است که رهبری بیان داشتند.
کد خبر: ۸۷۲۱۴۱۰
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰

محمد حسن آصفری نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به تاکید بی‎سابقه رهبر معظم انقلاب مبنی بر آتش زدن کالای قاچاق اظهار داشت: متاسفانه در کشور شاهد واردات بیش از 20 میلیارد دلاری کالای قاچاق هستیم که بخش  عمده  واردات از طریق مبادی رسمی و گمرکات بدون در نظر گرفتن مفاد قانونی و برنامه ریزی انجام می‎‌شود.

وی با بیان اینکه کالای قاچاق باید روی دریا آتش زده شود افزود: همانگونه که مستحضرید مقام معظم رهبری هم تاکید داشتند تا کالاهای قاچاق آتش زده شود این انتظار مردم است که رهبری بیان داشتند؛ کالای قاچاق قبل از اینکه از آب به خشکی برسد باید روی همان لنج، قایق و کشتی به آتش کشیده شود و این نوعی برخورد جدی و عملی با قاچاقچیان محسوب می‎شود.

آصفری بیان داشت:  واردات  قاچاق موجب شده است بسیاری از صنایع به تعطیلی کشیده شوند، بیکاری رشد افزون شود .

وی در خاتمه اذعان داشت: اقدام جدی  دولت فقط در مورد اخذ جریمه از شبکه های مافیایی و فروشندگان خرد است که از این طریق مبلغی به عنوان جریمه وارد خزانه دولت می‎شود ولی این شیوه مورد قبول نیست و مشکلی از اقتصاد کشورمان و مصرف کننده را حل نمی‎کند.

ارسال نظرات