رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان زنجان به همراه جمعی از مدیران با خانواده شهید مردادخانی از شهدای مدافع حرم دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۲۱۴۲۲
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان زنجان به همراه جمعی از مدیران با خانواده شهید مردادخانی از شهدای مدافع حرم دیدار کردند.

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان زنجان در دیدار با خانواده مدافع حرم با اشاره به جایگاه والای شهیدان گفت: مردانگی است که انسان عزیزترین چیزی که همان جان اوست را در طبق اخلاص قرار داده و تقدیم اسلام نماید.

همچنین همسر شهید مردادخانی با اشاره به روزهای اعزام این شهید گفت: این جنگ، جنگ سوریه نیست؛ این جنگ اسلام است، آنها قصد تخریب حرم را ندارند، قصدشان تخریب دین مبین اسلام است.

وی با اشاره به دغدغه خود و خانواده اش برای دیدار با مقام معظم رهبری افزود: دیدار با مقام معظم رهبری یکی از به دغدغه های من و خانواده ام می باشد، که هنوز محقق نشده است.

همسر شهید مردادخانی در ادامه با اشاره به جملهای بسیار زیبا از شهید، اظهار داشت: "نوری در وجود مقام معظم رهبریست که انسان محوآن شده و مجذوب وجود وی می شود و قدرت سر بلند کردن از او سلب می شود."

گفتنی است ، در پایان این دیدار رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان زنجان با اهداء لوح یاد بود از همسر و خانواده شهید تجلیل کرد.

گفتنی است، سرگرد شهید داوود مرادخانی متولد سال 1348 در زنجان بود.

این شهید بزرگوارکه 6 ماه دیگر بازنشسته می شد با اصرار خود به فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی (عج) و بصورت داوطلبانه عازم جبهه مقاومت شد و با انتخاب راه شهادت نبرد با ترویستهای تکفیری داعش را برگزید و 19 اسفند ماه سال جاری همزمان با ایام فاطمیه درمنطقه الزهرای سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

ازاین شهید دوفرزند دختربه یادگارمانده است .

ارسال نظرات