کلنگ ساخت 2 آموزشگاه 12کلاسه در شهرهای خرم آباد و دورود لرستان بر زمین زده شد .
کد خبر: ۸۷۲۱۴۳۸
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان،فرماندار شهرستان خرم‌آباد درآئین کلنگ زنی آموزشگاه 12کلاسه این شهر با اشاره به ضرورت توجه به توسعه فضاهای مناسب آموزشی در مناطق محروم گفت: امیدواریم این پروژه، در سالی که به نام "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" مزین شده، در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

خجسته‌پور بر نظارت موثر اداره کل نوسازی، توسعه تجهیز مدارس بر روند اجرایی کار تاکید کرد و افزود:مدرسه‌سازی و توسعه فرهنگ مشارکت در این کار خیر ، امری الهی و ستودنی است و باید در فرهنگ سازی این جهاد مقدس در جامعه تلاش شود.

مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس لرستان نیز گفت: با توجه به مصوبات جلسه اقتصاد مقاومتی در استانداری لرستان، مفتخریم که به عنوان اولین دستگاه اجرایی به صورت عملی در این زمینه گام برداریم .

چگنی با اشاره به تراکم بالای دانش آموزی در مناطق حاشیه ای شهر های استان خاطر نشان کرد : توجه به مناطق محروم و پرجمعیت و حل مشکل فضای آموزشی در این مناطق یک رهبرد اساسی است .

وی در ادامه تاکید کرد : آموزشگاه 12 کلاسه روستای تلوری در شهرستان خرم آباد با اعتباری بالغ بر25میلیارد ریال در مدت 18ماه و آموزشگاه 12کلاسه ناصرالدین شهرستان دوروددر مساحتی بالغ بر 1800 مترمربع زیربنا و با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال در مدت 15 ماه به بهربرداری خواهند رسید .

انتهای پیام/ف
ارسال نظرات