مدیرکل کاردانش آموزش و پرورش در اردبیل:

برگزاری جشنواره‌های کاردانش از اولویت های مهم آموزش و پرورش است

یکی از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش تداوم برگزاری جشنواره‌های کاردانش است تا بتوانیم توانمندی‌های مربیان رشته‌های کاردانش در کشور را ارتقا دهیم.
کد خبر: ۸۷۲۱۴۴۳
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سیدمصطفی آذرکیش در مراسم اختتامیه دهمین دوره جشنواره مهارت‌های هنری هنرستان‌های کاردانش کشور در اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش تداوم برگزاری جشنواره‌های کاردانش است تا بتوانیم توانمندی‌های مربیان رشته‌های کاردانش در کشور را ارتقا دهیم.

وی با اشاره به اینکه در دهمین دوره جشنواره مهارت‌های هنری کشور 124 هنرجو به مراحل پایانی راه یافتند، افزود:در این جشنواره از بین آثار ارائه شده 60 اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شده و با اهدای جوایز ویژه مورد تقدیر قرار گرفتند.

مدیرکل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: ورود به حوزه ICT در رشته‌های کاردانش از دیگر برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش است تا بتوانیم فضای اشتغال در این حوزه را که از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است در کشور به طور همه‌جانبه فراهم کنیم.

آذرکیش گفت: آموزش های ارائه شده در هنرستان‌های کشور متناسب با استانداردهای نوین است و در این هنرستان با استفاده از اساتید مجرب و کاردان آموزش‌های عملی رشته‌های مورد نیاز بازار کار به هنرجویان ارائه می‌شود تا در زمان ورود به بازار کار مشکلی نداشته باشند.

دهمین دوره جشنواره مهارت‌های هنری هنرستان‌های کاردانش کشور به میزبانی اردبیل برگزار و در این جشنواره از آثار برتر با اهدای لوح سپاس و جوایز ویژه و نیز از میزبانی استان اردبیل توسط معاون وزیر آموزش و پرورش تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار