معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:
از آغاز طرح اسکان تابستانی 4 هزار و 719 خانواده در استان زنجان اسکان یافته‌اند.
کد خبر: ۸۷۲۱۴۴۵
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: در سال جاری 80 مدرسه استان زنجان میزبان مسافران است.

یعقوب‌علی عبادی با اشاره به اینکه 760 کلاس درس برای استقبال از مسافران در نظر گرفته شده است، افزود: 14 پایگاه استقبال برای میزبانی از مسافران تابستانی اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه این اتاق‌ها در سه گروه ویژه، «الف» و «ب» ساماندهی شده است، اظهار داشت: اسکان مسافران تابستانی از 15 تیرماه در استان زنجان آغاز شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه طی هفته گذشته یک هزار 446 خانواده در مراکز اسکان فرهنگیان استان زنجان اقامت یافته‌اند، اضافه کرد: این آمار شامل 5 هزار و 796 نفر شامل 9 هزار و 273 نفر روز بوده است.

وی با اشاره به اینکه از آغاز طرح اسکان تاکنون 4 هزار و 719 خانواده در استان زنجان اسکان یافته‌اند، خاطرنشان کرد: این آمار شامل 19 هزار و 543 نفر است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان اعلام کرد: 31 هزار و 268 نفر روز از آغاز طرح تاکنون در مراکز اسکان استان زنجان اقامت یافته‌اند.

عبادی با اشاره به آمار سال گذشته اسکان عنوان کرد: تا دهم مردادماه سال 94 تعداد 2 هزار و 940 خانواده رد مراکز اسکان استان زنجان اقامت یافته‌اند.

این مسؤول اضافه کرد: این تعداد شامل 14 هزار و 700 نفر و 22 هزار و 51 نفر روز می‌شود.

وی با اشاره به افزایش 60 درصدی افزایش اقامت خانوارها در مراکز اسکان استان زنجان اضافه کرد: این آمار شامل افزایش 33 درصدی نفر و 42 درصد افزایش نفر روز بوده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خاطر نشان ساخت: از مجموع 760 اتاق در نظر گرفته شده 320 کلاس درس ویژه،320 کلاس درس گروه «الف» و 120 کلاس گروه «ب» است

ارسال نظرات