پدر و مادر بی‌رحم که کودکشان را برای بازی پوکی‌مون در خانه تنها گذاشتند، به جرم سهل انگاری در نگهداری کودکشان دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۷۲۱۴۶۸
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، پدر و مادری که در ایالت آریزونای آمریکا برای بازی پوکی‌مون خانه را ترک کردند، موقع برگشت با جنازه‌ فرزندشان مواجه شدند.

 برنت که 27 سال دارد به همراه بریانا همسر 25 ساله خود، خانه را برای بازی پوکی‌مون در حالی ترک می‌کنند که فرزندشان هری 2ساله در خانه بود. آنها به امید چند لحظه بازی رفتند، ولی پس از گذشت یک ساعت و نیم هنوز به خانه برنگشته بودند.

به گزارش پلیس، همسایه‌ی نگران این پدر و مادر سر به هوا وقتی می‌بیند هری از خانه خارج و با اتومبیل تصادف کرده او را سراسیمه به بیمارستان می‌رساند و با پلیس تماس می‌گیرد.

برنت  و دیانا وقتی به بیمارستان می‌رسند، با جنازه ی کودکشان مواجه می‌شوند. هری به دلیل شدت تصادف جانش را از دست داده بود.

پدر و مادر بی‌مسئولیت که به جرم سهل انگاری در نگهداری فرزندشان در بازداشت پلیس هستند در توضیحات خود گفتند، هری موقع رفتن خواب بوده و  تنها به این امید خانه را ترک کردند.

پوکی‌مون بازی‌ایست که در اکثر کشورها فراگیر شده و هر روز در گوشه ای از دنیا به خاطر این بازی خطرناک، اتفاقات ناگواری می‌افتد.

ارسال نظرات