خبرهای داغ:
رئیس هیئت دو و میدانی قم:

دو و میدانی کاران قم ۳ مدال مسابقات لیگ دو و میدانی را کسب کردند

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از کسب ۳ مدال توسط ورزشکاران قمی تیم‌های باشگاهی حاضر در لیگ دو و میدانی مردان کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۱۴۸۶
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶
دو و میدانی کاران قم ۳ مدال مسابقات لیگ دو و میدانی را کسب کردند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی رضایی در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مسابقات لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور روز گذشته در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و ۳ نفر از مجموع ۵ دو و میدانی کار قم در این رقابت‌ها روی سکو رفتند.

وی افزود: در ماده  پرش سه گام میلاد دریساوی دو و میدانی کار قمی از باشگاه ذوب آهن اصفهان همان طور که پیش بینی می‌شد توانست با پرشی به طول ۱۵ متر و ۸۶ سانتی متر عنوان نخست را از آن خود کند و بالاتر از رقبای خود از باشگاه‌های نفت تهران و خلیج بوشهر قرار گیرد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم  گفت: در ماده پرتاب وزنه محمد حسن اسکندری دو و میدانی کار قمی به نمایندگی از باشگاه مقاومت تهران روی پیست رفت و با پرتابی به طول ۱۸ متر و ۱۶ سانتی متر پس از نمایندگان نفت تهران و پارس مهر فارس به مقام سوم این رقابت‌ها دست پیدا کرد.

رضایی بیان داشت: علیرضا نوروزی در ماده پرش با نیزه دیگر نماینده استان قم بود که در این مسابقات همانند اسکندری در ترکیب تیم مقاومت حضور داشت و با پرش ۴ متری صاحب عنوان سوم شد و ۲ پرنده از نفت تهران، اول و دوم شدند.

وی عنوان کرد: در ماده ۴۰۰ متر، محمدرضا فریدی و رضا ملک دو و میدانی کاران قمی تیم‌های مقاومت و نفت تهران به ترتیب با رکورد ۴۹ ثانیه و ۶ صدم ثانیه و ۴۹ ثانیه و ۱۶ صدم ثانیه در رده‌های هشتم و نهم قرار گرفتند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: تیم دو و میدانی دانش آموزی استان قم نیز در مقطع ابتدایی در مسابقات کشوری در شهرکرد حضور دارد که علی سلیمی از قم در ماده ۱۰۰ متر در بین ۳۳ ورزشکار این ماده چهاردهم شد.
ارسال نظرات