خبرهای داغ:
مسئول عملیات سپاه قزوین خبر داد:

برگزاری دوره‌های تیراندازی در دو بخش مربی‌گری و کادر سپاه

مسئول عملیات سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین از برگزاری دوره‌های تیراندازی خواهران و برادران سپاه و بسیج استان قزوین درحال اجرا خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۱۴۹۳
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
رضا اسماعیلی مسئول عملیات سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین،در ارتباط با دوره های تیرانداری اظهار کرد: دوره‌های تیراندازی در دو بخش مربی‌گری و اعضای کادر سپاه قزوین برگزار می‌شود.

وی در‌خصوص دوره‌های مربی‌گری تیراندازی تشریح کرد: دوره مربی‌گری به منظور تربیت مربی نظامی و اعزام مربیان حرفه‌ای به همه نواحی استان از جمله گردا‌ن‌های سازمان‌دهی شده بیت‌المقدس، کوثر و الزهرا برای خواهران می‌باشد، همچنین برادران نیز با شرکت در این دوره‌های مربی‌گری و پس از آموزش دیدن به گردان‌های مختص برادران اعزام  می‌گردند.

اسماعیلی با اشاره به آمار شرکت کننده در دوره‌های تیراندازی عنوان کرد: 142 نفر در دوره تربیت تیراندازی شرکت نموده‌اند که این طرح از استقبال بالایی در بین شرکت کنندگان برخوردار بوده است.

مسئول عملیات سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین متذکر شد: طرح مربیگری تیراندازی روز دوشنبه 11/ مرداد ماه سال جاری به پایان رسیده است.

این مسئول در خصوص طرح میدان تیر کادر تبیین کرد: امروز بعد‌ازظهر نیز طرح میدان تیر ویژه کادر سپاه در دو بخش خواهران و برادران در راستای برنامه تداوم  و بالابردن نمره تیراندازی و ارتقاء دانش نظامی کادر برگزار خواهد شد.

1003/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها