نماینده سابق مجلس در گفت و گو با «بسیج»:
سلطانی گفت: اظهارات آقای روحانی فرار به جلوست، برجام برای ما یک چیز آورد و آن هم این بود که بار دیگر درستی موضع مقام معظم رهبری که به امریکا و دشمنان نمی‎شود اعتماد کرد مشخص شد.
کد خبر: ۸۷۲۱۵۲۲
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶
عطاءاله سلطانی صبور نماینده سابق مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینکه برجام برای ما عزت آورد عنوان کرد: اظهارات آقای روحانی پخته و محققانه‎ نیست، بلکه متعصبانه‎ است.

سلطانی در ادامه تاکید کرد: این نوع اظهارات فرار به جلوست، برجام برای ما یک چیز آورد و آن هم این بود که بار دیگر درستی موضع مقام معظم رهبری که به امریکا و دشمنان نمی‎شود اعتماد کرد مشخص شد.

وی ادامه داد: یک عده افراد ساده لوح با تبلیغات گسترده‎ای در جامعه  به گونه‎ای وانمود کرده بودند که گویی ماهیت امریکا تغییر کرده است و برای صدمین بار و بارهای مکرر به اثبات رساند که امریکا قابل اعتماد نیست، لذا تنها دستاورد بزرگ برجام فقط همین بود و باقی مسائل آن قابل اعتنا نیست.

نماینده سابق مجلس در خاتمه با تاکید بر اینکه برجام برای ما دستاور ملموسی نداشته است خاطر نشان کرد: دستگاه دیپلماسی نیز بایستی امریکا را تحت فشار قرار دهد تا امریکا به تعهدات خود عمل کند و اینکه به این جملات که برجام برای ما عزت آورده اکتفا کنیم درست نیست.
ارسال نظرات