خبرهای داغ:
مسئول برگزاری کنگره شهدای سرداران و شهدای شهر درچه از برگزاری مراسم گرامی داشت هفته دفاع مقدس از ۳۰ شهریور ماه ۱۳۹۵ در محل بوستان شهدای شهر درچه (کوه سفید) به مدت پنج شب خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۱۵۸۴
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج: دومین جلسه هماهنگی مراسم هفته دفاع مقدس و کنگره شهدای شهر درچه برگزار گردید.

این جلسه با حضور سرهنگ مهرابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهر درچه ، مسئول برگزاری کنگره و مسئولین کمیته های اجرایی کنگره در سپاه ناحیه درچه تشگیل گردید.

در این جلسه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهر درچه گفت: یکی از اهداف برگزاری مراسم و برنامه های هفته دفاع مقدس  اجرای مانور جامع شهری است و با این کار  ایجاد اتحاد و انسجام در بین نیروهای مذهبی ، انقلابی و بسیجیان ایجاد خواهد شد.

سرهنگ محمد علی مهرابی افزود: با اجرای این مراسم نیروهای ارزشی منسجم و با هماهنگی بیشتر وارد عمل خواهند شد و  آمادگی بیشتری برای اجرای اجلاسیه کنگره شهدای شهرستان خمینی شهر مخصوصا شهدای شهر درچه خواهند داشت.

مهرابی با بیان این موضوع که راه شهید و شهادت همچنان باز است و جهاد ادامه دارد گفت: کمیته هایی در این خصوص تشکیل شده است که افراد علاقه مند فرهنگی، هنری، سیاسی می توانند با مراجعه به مسئولین این کمیته ها  با پیشنهادات در این خصوص در هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم در راه شهید و شهادت  ادای دین نمایند.

در ادامه این جلسه اسمائیل شریفیان مسئول یرگزاری کنگره شهدای سرداران و شهدای شهر درچه با تشریح ساختار اجرایی و میدانی همایش با مسئولین کمیته ها به تبادل نظر و راهکارها در این خصوص پرداخته شد.

مسئول یرگزاری کنگره شهدای سرداران و شهدای شهر درچه گفت این مراسم از  ۳۰ شهریور ماه ۱۳۹۵ در محل بوستان شهدای شهر درچه (کوه سفید) به مدت پنج شب برگزار خواهد شد.

شریفیان  در مورد اقدامات انجام شده جهت برگزاری این مراسم افزود: با توجه به استقبال پر شور مردم در سال های گذشته از این مراسم  اقدام به نقشه برداری و طرح مسطح نمودن و فضا سازی فضای کنونی بوستان شهدای گمنام به دو برابر  و نیم در دست اقدام است و رایزنی هایی در این خصوص انجام شده است.

اسمائیل شریفیان مسئول یرگزاری کنگره شهدای سرداران و شهدای شهر  شاهد نمونه کشور تشکیل کمیته های مربوط به مراسم ، دعوت از سخنرانان مطرح کشوری، تشکیل گروه هنری فرهنگی تئاتر با موضوعات متفاوت برای پنج شب مراسم و عملیات راپل را از دیگر برنامه های این مراسم عنوان نمود

ارسال نظرات
پر بیننده ها