یک کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با «بسیج»:

خودروهای پورشه، بنز و بی ام قاچاق هم باید سوزانده شود

طه رمضانی با بیان اینکه خودروهای قاچاق پورشه، بنز و بی ام و سوزانده شود افزود: برخی تصور می‎کنند که باید سراغ کالای قاچاق دست چندم که بهای ارزانی دارند.
کد خبر: ۸۷۲۱۵۹۶
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸

طه رمضانی دکترای اقتصاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: دولت باید دقت لازم را داشته باشد تا کالای قاچاق تبدیل به ممرّ درآمد نشود.

وی با بیان اینکه خودروهای قاچاق پورشه، بنز و بی ام و سوزانده شود افزود: برخی تصور می‎کنند که باید سراغ کالای قاچاق دست چندم  که بهای ارزانی دارند سوزاند این در حالی است که خودروهای لوکس قاچاق باید در انظار عمومی سوزانده شود.

رمضانی بیان داشت: سوزاندن برندهای معتبر اعم از خودرو، لوازم خانگی و گوشی های همراه باعث می‎شود تا شرکت سازنده هم ضرر اقتصادی کند و به نوعی سوزاندن مارک برتر نشان از افت و نزول شرکت دارنده مارک است و از اعتبار صنعتی کشور مزبور کاسته می‎شود.

این کارشناس مسائل اقتصادی در ادامه گفت: سوزانندن کالای قاچاق خیزش جدیدی برای مبارزه با قاچاق و حمایت از تولید داخلی محسوب می‎شود و کشورهاییی که مالکیت برندی کالاها یقاچاق را دارند صادرات کالای قاچاق را از مراجع قانوی انجام خواهند داد نه مراجع غیر قانونی .

ارسال نظرات