مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی لرستان از شرکت 120 نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه های لرستان در طرح خط امام استانی که در استانهای کرمانشاه و مشهد مقدس در حال برگزاری هستند خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۱۵۹۸
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام سید مجتبی نور الحسینی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: 120 نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان لرستان شامل 80 نفر دانشجوی دختر و 40 نفر دانشجوی پسر در طرح خط امام استانی که در شهرستان صحنه و مشهد مقدس در حال برگزار هستند شرکت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه دوره خط امام استانی به مدت 40 روز برگزار می شود، افزود: در این دوره مباحثی از قبیل معرفت شناسی، خداشناسی، راه و راهنماشناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق و فلسفه سیاست ارائه می شوند.

مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی لرستان گفت: این دوره با هدف آشنایی دانشجویان با منظومه فکری و فرهنگی انقلاب اسلامی، رشد و ارتقاء سطح اعتقادی دانشجویان و تربیت نیروی در تراز انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

نورالحسینی اضافه کرد: دانشجویان شرکت کننده در دوره استانی خط امام پس از موفقیت در مصاحبه و آزمون کتبی و شفاهی موفق به اخذ مجوز شرکت در این دوره شدند.

وی اظهار کرد: دانشجویانی که در این دوره شرکت کرده اند در صورت موفقیت در آزمون نهایی به عنوان سرگروههای حلقه های صالحین در دانشگاههای استان به کارگیری می شوند.

مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی لرستان گفت: در حال حاضر حدود شش هزار نفر از دانشجویان بسیجی استان در 300 حلقه صالحین ساماندهی شده اند.

نورالحسینی بیان کرد: در حلقه های صالحین دانشجویی مباحث تربیتی، بصیرتی و تشکیلاتی مطرح می شوند.
ارسال نظرات