بسیج اصناف کوهبنان برگزار کرد:

اولین مرحله آموزش فقه بازار

دوره‌‎های آموزشی تخصصی اخلاق و احکام اسلامی درقالب کلاس آموزش «فقه بازار اسلامی» با شرکت اصناف و بازاریان شهرستان کوهبنان توسط بسیج اصناف شهرستان کوهبنان و اتاق اصناف در سالن این اتاق برگزار شد
کد خبر: ۸۷۲۱۶۲۳
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴


به گزارش  خبرگزاری بسیج در کرمان،در آستانه دهه کرامت، اولین مرحله آموزش فقه بازار توسط بسیج اصناف شهرستان کوهبنان و اتاق اصناف این شهرستان در سالن این اتاق برگزار گردید.

علی مجیدی مسئول بسیج اصناف شهرستان با اعلام این خبر گفت: در این دوره مباحث مربوط به فقه بازار توسط حجت الاسلام و المسلمین جعفری امام جمعه شهرستان تدریس شد و بیش از ۳۰ نفر از بازاریان و اصناف شهرستان در این دوره شرکت داشتند که برای آنها گواهی دوره صادر میگردد.

وی ادامه داد: حجت‌الاسلام جعفری امام جمعه کوهبنان دراین کلاس، احکام و قوانین اسلام را دررابطه با کسب و تجارت اصناف تبین کرده و به آنان درراستای رسیدن به کسب و کار با الگوی جامعه اسلامی و رعایت قوانین اسلامی تأکید می‌کند.

مسئول بسیج اصناف کوهبنان تصریح کرد : در این دوره ی آموزشی چندین کتاب مربوط به آداب معامله تدریس میشود و در پایان به ضمن تقدیر از شرکت کنندگان ، گواهی نامه آموزش فقه بازار اعطا میشود.
انتهای پیام/


ارسال نظرات
آخرین اخبار