خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: فرماندار مراغه در آیین بررسی مشکلات و رفع موانع سرمایه گذاری در این شهرستان، گفت: ارائه راهکارهای مناسب برای توسعه سرمابه گذاری و رفع موانع آن ضروری است.
کد خبر: ۸۷۲۱۶۲۸
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، ظفر محمدی، با بیان اینکه امنیت رکن اساسی جامعه ای پویایی است افزود: رشد اقتصادی نیز از مولفه های مهم تامین امنیت در اجتماع است.

وی اظهار کرد: به منظور تحقق توسعه اقتصادی در این شهرستان موانع سرمایه گذاری بررسی شده که سخت گیری های متعدد از سوی بانک های عامل برای ارایه تسهیلات سرمایه ثابت و گردشگری در بیشترین موارد مشاهده شده قرار دارد.

معاون استاندار و فرماندار مراغه ادامه داد: همچنین سخت گیری برخی نهادهای نظارتی برای ارایه مجوزهای تاسیس کارخانه ها و واحدهای تولیدی از دیگر موانع سرمایه گذاری مراغه است.

محمدی افزود: برخی از اداره ها با مشاهده یک مانع قانونی همه طرح سرمایه گذاری را رد می کنند که می توان با ایجاد راهکارهای مختلف از جمله اینکه از ایجاد بندهای مغایر با قانون آن طرح ممانعت کرد و مانع ساخت تمام طرح نشد.

در این آیین نتایج امنیت بانک های مراغه نیز اعلام شد که بانک های پاسارگاد، ملت شعبه مرکزی و سینا به عنوان برترین در حوزه تامین امنیت معرفی شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها