زحمات پیشکسوتان جهاد و شهادت فراموش شدنی نیست

خبرگزاری بسیج: مسئول عقیدتی سپاه کلیبر در جمع بازنشستگان این سپاه با اشاره به ایثار پیشکسوتان در دوران دفاع مقدس، گفت: زحمات پیشکسوتان جهاد و شهادت برای نظام فراموش شدنی نیست.
کد خبر: ۸۷۲۱۶۵۳
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام نجفی افزود: اگر امروز از اقتدار و امنیت برخوردار هستیم به واسطه زحمات و ایثار رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت بوده و باید همه قدر این دلاورمردان پیر را بدانند.

وی با اشاره به قضیه حقوق های نجومی، اظهار داشت: باید مسئولان با حفاظت و حراست از بیت المال و برخورد قاطع با پایمال کنندگان حقوق مردم، نگذارند عده ای خائن نتیجه تلاش بازنشستگان و رزمندگان را بی اثر کنند.

وی گفت هزاران شهید خون خود را پای درخت انقلاب ریخته اند تا انقلاب ریشه دارتر بشود وباید ثمره این درخت تنومند تربیت جوانان شایسته وانقلابی باشد که در خدمت نظام واسلام ومردم قرار بگیرند

حجت الاسلام نجفی بیان داشت: غفلت مسئولان در برخی مواقع به خصوص در مسائل اقتصادی که برای پرداخت 45 هزار تومان یارانه بهانه های مختلف دارند ولی در آمد کشور را بین عده ای تقسیم می کنند، قابل اغماض نیست.

مسئول عقیدتی سپاه کلیبر، امر به معرف را وظیفه همگانی خواند و تاکید کرد: مسئولان باید با حراست از بیت المال، از ریخت و پاش های بی رویه و تقسیم دارای کشور بین افراد خاص جلوگیری کنند.

محفل انس و مودت پیشکسوتان سپاه کلیبر در اردوگاه شهید باکری با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار