اردوهای جهادی دانش آموزان بسیجی جوین از سوم مرداد ماه آغاز شده است که در این اردوها مدارس روستاهای محروم شهرستان، مرمت و بهسازی می‌شود
کد خبر: ۸۷۲۱۶۹۳
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶
فرمانده سپاه جوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، در خصوص اردوهای طرح هجرت دانش آموزان جوین اظهار داشت: ايجاد روحيه خودسازي و اعتماد به نفس در بين نوجوانان و تقويت روحيه خدمت رسانی و آشنايي با فعاليت هاي گروهي از جمله اهداف بسیج در برگزاری اردوهای جهادی دانش آموزان است.

سرگرد ناصری موحد برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم را امری ضروری دانست و افزود:  محرومیت‌زدایی، ایجاد نشاط و شادی در بین دانش آموزان، تقویت توانمندی های فردی و گروهی و کمک به مدارس در راستای کاهش هزینه‌های عمرانی نیز از دیگر اهداف برگزاری اردوهای جهادی دانش آموزی است.

وی تصریح کرد: اردوهای طرح هجرت دانش آموزی در این شهرستان ازسوم مردادماه آغاز شده است و تا پایان شهریور نیز ادامه دارد و ۳۰ دانش آموز در قالب یک گروه جهادی در این اردو مشارکت دارند.

فرمانده سپاه جوین یادآورشد: مرمت و بهسازی مدارس و مراکز آموزشی مناطق محروم شهرستان، مهم ترین اولویت اردوهای طرح هجرت دانش آموزی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها