خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خواستار شد

رفع مشکلات روستای پیروز ملایر با همکاری و پیگیری مسئولان

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بر رفع مشکلات روستای پیروز با همکاری و پیگیری مسئولان ولزوم بازنگری و طراحی در احداث راه ورودی و خروجی روستا تأکید کرد.
کد خبر: ۸۷۲۱۷۰۳
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه به همراه جمعی از رؤسا و معاونین ادارات و سازمان‌های شهرستان ملایر با حضور در جمع روستاییان پیروز(پری) به بررسی مشکلات و درخواست‌های مردم این روستا پرداختند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با اشاره به لزوم بازنگری و طراحی در احداث راه ورودی و خروجی روستا از اداره راه و شهر سازی خواست این موضوع را مورد پیگیری قرار گیرد و بیان داشت: رفع مشکل آسفالت معابر و روکش آن نیز از طریق بنیاد مسکن پیگیری شود تا اعتبار این امر نیز محقق شود.

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه با اشاره به درخواست روستاییان نسبت به کانال‌کشی و لوله‌گذاری رو باز عنوان کرد: اداره جهاد کشاورزی ملایر همکاری لازم را در این خصوص با اهالی انجام دهد.

وی با اشاره به افت ولتاژ برق طی سال جاری در این روستا از توزیع برق ملایر خواست تا با جایگزینی کابل‌های خودنگهدار به جای سیم مسی در این زمینه و همچنین روشنایی معابر اقدام کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر سازماندهی سوغات فروشی‌ها خواستار تشکیل کمیته‌ای فنی و زیربنایی برای بررسی مشکلات آنان شد و ادامه داد: به منظور رفع مشکل درمانی روستا نیز حضور بهیار برای رفاه حال اهالی پیگیری شود.

وی نسبت به درخواست اهالی برای تغییر نام روستا از پیروز به پری گفت: از وزارت کشور پیگیر این امر خواهم بود.

آزادیخواه با تأکید بر ثبت تاریخی حمام روستا به دلیل باستانی بودن ابراز داشت: همچنین از اشیا مکشوفه در روستای پیروز برای بازدید عموم در موزه لطفعیان درخواست می‌کنیم.

وی با تأکید بر رفع مشکلات روستای پیروز با همکاری مسئولان خاطرنشان کرد: نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی برای تکمیل سالن ورزشی توسط بسیج سازندگی پیگیری خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار