خبرهای داغ:
به منظور بازدید از مناطق عملیاتی صورت گرفت

اعزام چهار دستگاه اتوبوس از ناحیه بسیج امام حسین(ع) قم به مناطق شمالغرب

چهار دستگاه اتوبوس از زائران حوزه های بسیج ناحیه امام حسین(ع)، روز دوشنبه یازدهم مرداد با بدرقه مسئولان استان و بسیج عازم مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب کشور شدند.
کد خبر: ۸۷۲۱۷۵۹
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰

اعزام چهار دستگاه اتوبوس از ناحیه بسیج امام حسین(ع) قم به مناطق شمالغرب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، دو دستگاه اتوبوس از زائران بسیجی حوزه های 4شهید ورزنده، و یک اتوبوس از حوزه 6 بسیج شهید باهنر و یک دستگاه دیگر ازحوزه 21 شهید جلالی قنوات، به منظور بازدید از مناطق رزم رزمندگان اسلام در ارتفاعات کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی و .... عازم مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب کشور شدند.

اعزام زائران در فضایی آکنده از انس و ارادت به فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس و با بدرقه رضا سیار فرماندار قم و مختاران فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) از محل گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) صورت گرفت؛ حجت الاسلام عادلپور امام جمعه قنوات، جمعی از خانواده های معظم شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس و بخصوص جوانان از جمله زائران کاروان مذکور بودند.

زائران مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب طی مدت چهار روز و سه شب از برخی یادمان های شهدا از جمله محل شهادت شهیدان مهدی و مجید زین الدین، محمد بروجردی و عباس عاصمی، مناطق سردشت، پیرانشهر و حاج عمران و همچنین رزمایشی در ارومیه بازدید خواهند کرد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار