حجت الاسلام سید مرتضی حسینی در گفت و گو با «بسیج»:
نماینده سابق مجلس گفت: آقای روحانی برادر خود را که متهم اصلی در پرونده‎های مربوط به موضوع حقوق‎های نجومی است تحویل دادگاه دهد.
کد خبر: ۸۷۲۱۸۷۵
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده سابق مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص اظهارات دیروز محمدرضا نوبخت سخنگوی دولت که از صفدر حسینی به عنوان یکی از ذخیره های نظام و امانتداران بزرگ کشور یاد کرد، اظهار داشت: هر وقت دزد قهرمان شد، دزدهای فراوانی در جامعه ایجاد خواهد شد؛ یک روز کرباسچی  که دست به بیت المال برده بود و در دادگاه محاکمه می‎شد و او را قهرمان جلوه دادند، امروز نیز صفدر حسینی به عنوان یکی از ذخیره‎های نظام شناخته می‎شود.

حسینی در ادامه این مطلب بیان کرد: این نوع صحبت کردن‎ها به دزدها و کسانی که دست به بیت المال بردند و خیانت کردند جسارت بیشتری خواهد داد و گمان می‎کنند که این کنار رفتن شان صرف هیاهوها هست و دوباره به کارگیری خواهند شد و دولت نمی‎تواند از ما بگذرد چراکه دست اینها نیز در یک کاسه است.

وی ادامه داد: وقتی فاطمه حسینی دختر صفدر حسینی و نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در موضوع فیش حقوقی پدر خود که افشا شد به صراحت می‎گوید این حق ماست به خاطر این است  که می‎دانسته  در پشت پرده مثل آقای نوبخت و جریان اصلاحات از صفدر حسینی نمی‎گذرد.

نماینده سابق مجلس با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری در خصوص صاحبان فیش‎های نجومی فرمودند باید متخلفین محاکمه شوند و اموال به بیت المال برگشت داده شود عنوان کرد: این نوع اظهارات نوبخت موجب امیدواری کسانی است که دست به بیت المال بردند و خائن شناخته شدند، همین‎طور کسانی که شناخته نشده‎اند و در آینده شناخته می‎شوند، ترس از وجودشان کنار می‎رود، لذا این گونه اظهارات مبارزه با فساد نخواهد بود.

حسینی در خصوص دیگر اظهارات سخنگوی دولت در یک نشست خبری مبنی بر اینکه "بعضی از رسانه‌ها توجه خاصی نسبت به حسین فريدون داشته و گمانه زنی‌هايی كردند كه آن را تكذيب می‌كنيم و اميدوارم دروغ بودن آنها هرچه سريعتر روشن شود" تصریح کرد: اگر دولت می‎خواهد در موضوع حقوق‎های نجومی از این اتهامات که دولت نیز در این قضایا نقش داشته دور شود، هرکسی که در موضوع فیش‎های نجومی متهم است حتی برادر رئیس جمهور باید محاکمه شود.

وی با اشاره به گفتگوی تلویزیونی دیشب رئیس جمهور ادامه داد: همان طور که رئیس جمهور ابراز خوشحالی کرد نسبت به اینکه افرادی که موضوع حقوق‎های نجومی را با هر نیتی دنبال کردند باعث شد در مسیر درست مبارزه با فساد و بحث شفافیت قرار بگیرد، حالا بهترین فرصت است که آقای روحانی برادر خود را که متهم اصلی در این پرونده‎هاست و در انتصاب دو مدیرعامل بانکی موثر بوده و در موضوع بانک ملت نیز بیان می‏شود که حسین فریدون نیز در این موضوع نقش داشته است، او را تحویل دادگاه دهد.

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه این اتهام که نسبت به حسین فریدون در جامعه وجود دارد یا راست است یا دروغ؛ اظهار داشت: اگر این اتهامات دروغ است در محکمه معلوم خواهد شد، درحالی که این اتهام زنی‎ها نشان می‎دهد که صرف اتهام نیست بلکه واقعیتی است که رخ داده، اما اگر دولت ادعا می‎کند که اتهام است برادر خود را تحویل دادگاه دهد تا مشخص شود.

حسینی در خاتمه خاطر نشان کرد: همه مردم منتظر هستند که آقای روحانی اگر مخالف فساد است، برادر خود را تحویل دادگاه دهد تا محاکمه شود و اگر متهم نیست که رئیس جمهور عزیز می‏‎شود و اگر متهم است باز عزیز می‎شود چراکه برادر خود را تحویل داده و محاکمه هم شده و متهم اصلی در این پرونده شناخته شده است.
ارسال نظرات