معاون وزیر کار:

اقتصاد مقاومتی در اولویت برنامه های کلان کشور قرار دارد

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار گفت:دولت باید به استان لرستان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی توجه ویژه داشته باشد.
کد خبر: ۸۷۲۱۸۹۳
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،عیسی منصوری در  جلسه کارگروه تخصصی اشتغال و کار آفرینی شهرستان دلفان گفت:توجه به مباحث اقتصادی یکی از سیاست های دولت بوده که در حوزه کلان کشوری نیز دنبال می شود .
وی با بیان اینکه موضوع اقتصاد مقاومتی در اولویت برنامه های کلان کشور قرار دارد افزود:استان لرستان که به عنوان یکی از 3 استان پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب شده است باید بیش از پیش مورد توجه دولت قرار بگیرد چرا که اقدامات این استان به عنوان الگو برای سایر استان هاست.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آمادگی این وزارت خانه برای ایجاد یک کارگروهی ویژه برای توسعه اشتغال و سرمایه گذاری در دو شهرستان سلسله و دلفان خبر دارد و گفت: مسئولان استانی و شهرستانی باید نسبت به مشخص کردن اعضاء این کارگروه اقدام کنند.

منصوری با تاکید بر اینکه دولت برای ورود به عرصه اقتصادی نیاز به ورود در سطح مناطق را دارد، ادامه داد: برای اینکه این موضوع نتیجه بهتری داشته باشد نیازمند این هستیم که در سطح مناطق و استان ها فعالیت های گسترده ای را به صورت نظام مند و سازمان یافته طراحی و پیاده کنیم.
انتهای پیام/ف
ارسال نظرات