خبرهای داغ:
معاون فرهنگی بنیاد شهید استان اصفهان خبر داد

برگزاری مراسم سالگرد خاکسپاری شهدای غواص در اصفهان

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: مراسم سالگرد خاکسپاری شهدای غواص در اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۱۸۹۴
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان سید علی قریشی امروز اظهار کرد: روز پنج‌شنبه 14 مردادماه همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، مراسم سالگرد خاکسپاری شهدای غواص راس ساعت 18:30 در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین مراسم پاسداشت شهدای غریب و مظلوم آزاده و مراسم هفتمین روز از شهادت سردار شهید کریم سلیمی قهفرخی، شهید محمدعلی(مهدی) جنیرانی، شهید معین حق‌پرست و شهدای گمنام به صورت همزمان با مراسم سالگرد خاکسپاری شهدای غواص برگزار خواهد شد.

* اکران مستند تشییع شهدای غواص

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: مراسم سالگرد خاکسپاری شهدای غواص اصفهان با حضور آحاد مردم به ویژه نسل جوان با برنامه‌های متنوع از جمله اکران مستند حماسه حضور مردم اصفهان در مراسم تشییع شهدای غواص در سال 94 همراه است که از عموم مردم برای شرکت در این مراسم دعوت می‌شود.

وی تصریح کرد: سردار شهید کریم سلیمی قهفرخی فرزند سید احمد و اعزامی از استان اصفهان که چندی پیش در معراج شهدا شناسایی شده بود، روز پنجشنبه هفتم مرداد ماه در آستانه ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) توسط مردم همیشه در صحنه اصفهان تشییع و به خاک سپرده شد؛ پیکر این شهید بزرگوار در عملیات محرم و در منطقه شرهانی به شهادت رسیده بود، که بعد از 34 سال به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

قریشی عنوان داشت: پیکر شهید معین حق‌پرست فرزند عبدالرسول؛ اعزامی از استان اصفهان که در عملیات رمضان و در منطقه عملیاتی شرق بصره به شهادت رسیده است به همراه پیکر شهید محمدعلی جنیرانی فرزند اکبر اعزامی از استان اصفهان که در عملیات بدر و در منطقه عملیاتی هورالعظیم به شهادت رسیده نیز به تازگی شناسایی شده که به همراه پیکر سردار شهید کریم سلیمی توسط مردم انقلابی و ولایت‌مدار اصفهان تشییع و به خاک سپرده شد.


ارسال نظرات