المان شهدای گمنام ابهر در آینده نزدیک با حضور سردار باقر زاده افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۱۹۱۵
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، شهردار ابهر با بیان اینکه پروژه المان شهدای گمنام به اتمام رسیده و قابل افتتاح است، گفت: المان شهدای گمنام در حال حاضر ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این المان در مراسمی با حضور سردار باقر زاده در ابهر افتتاح خواهد شد.

قاسم پور بازدیدها را در تسریع عملیاتی شدن پروژه ها ضروری عنوان کرد و افزود: با این بازدیدها می توان نیازمندیها و کاستی های پروژه را به صورت حضوری رفع کرد تا مانعی در اجرای پروژه ها نباشد.

وی در ادامه پروژه ساخت مقبره شهدای گمنام را نیز جزء بازدیدهای خود قرار داد و در بازدید از این پروژه عنوان کرد: با توجه به مراسم اختتامیه المان شهدای گمنام و کلنگ زنی پروژه موزه شهدای گمنام در جوار مزار بایستی این پروژه تا ۱۸ مرداد که سالروز تدفین شهدای گمنام در پارک پردیس می باشد به اتمام رسیده و قابل افتتاح باشد.

گفتی است، در راستای پیگیری و تسریع در روند اجرایی پروژه های شهرداری به صورت حضوری از پروژه های در دست اقدام شهرداری بازدید و دستورات لازم را در این خصوص صادر نمود.

لازم به ذکر است؛ مقبره شهدای گمنام در حال حاضر ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این مراسم نیز با حضور سردار باقر زاده در ابهر برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات