خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار بسیج:

ممانعت از ورود کالای قاچاق که ربطی به مذاکرات هسته ای ندارد

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: این موضوع که ربطی به مذاکرات هسته ای ندارد و خود مسئولین باید درست تدبیر کنند که جلوی هر گونه ورود کالای قاچاق به کشور گرفته شود تا به اقتصاد ما ضربه وارد نشود.
کد خبر: ۸۷۲۱۹۲۷
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

 غلامحسین نوفرستی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با اشاره به فرمایشات امام خامنه ای(حفظه الله) در جمع مردم از استان ها و قومیت های مختلف اظهار داشت: اعتماد به دشمن خطا است وما در برجام این معنا را امتحان کردیم.

وی عنوان کرد: سرانجام بعد از گذشت شش ماه از توافق برجام ثابت شد که استکبار جهانی و دشمنان اسلام اصلا قابل اعتماد نیستند که مذاکره کنندگان ایرانی به صراحت اعتراف کردند که امریکاییان عهد شکن هستند و به تعهدات خود عمل نکردند.

کالاهای قاچاق را جمع کرده و به آتش بکشیم

نوفرستی بیان کرد: پیامی که از سخنان دیروز رهبر معظم انقلاب خطاب به مردم و مسئولین نظام برداشت می شود دنبال کردن اقتصادمقاومتی، تولید داخلی و حمایت از تولید گران داخلی است که برای داشتن توفیقات باید از واردات جنس قاچاق به کشور جلوگیری شود.

وی ابراز داشت: واردات کالا باید از مجاری قانونی و گمرکات صورت گیرد و اگر می خواهیم توجه به تولید داخلی و حمایت از تولیدگران داخلی داشته باشیم نباید اجازه دهیم که کالای قاچاق وارد کشور شود یا جنس خارجی که مشابه ایرانی آن وجود دارد رایج شود و آنها را جمع آوری و به آتش بکشیم.

ممانعت از ورود قاچاق که ربطی به مذاکرات هسته ای ندارد

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) متذکر شد: اگر مرزها را به خوبی کنترل نکنیم نمی توانیم معنای اقتصاد مقاومتی به شکل واقعی محقق کنیم و این سبب شکست نظام و به چالش کشیدن انقلاب می شود.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع که ربطی به مذاکرات هسته ای ندارد و خود مسئولین باید درست تدبیر کنند که جلوی هر گونه ورود کالای قاچاق به کشور گرفته شود تا به اقتصاد ما ضربه وارد نشود.

تکیه بر توانایی داخلی را از ابتدای انقلاب مشق کردیم

نوفرستی ادامه داد: ما باید همان گونه که از اول انقلاب امام راحل و رهبری معظم انقلاب راه را به ما نشان دادند به توانایی داخلی خود تکیه کنیم و در بحث های زیرساختی و حمایت دولت به تولیدگران در عرصه های مختلف روی پای خود بایستیم تا توفیق رشد و تعالی روز افزون را پیدا کنیم .

ولنگاری مصرف بی رویه و تجمل گرایی با فرهنگ انقلابی سازگار نیست

وی افزود: سیستم های اجرایی نظام اسلامی باید به طور جدی و بیشتر از گذشته تولیدگران داخلی را حمایت کنند و در زمینه ولنگاری های مصرف بی رویه، بیهوده و اسراف که ریشه در تاثیرپذیری ما از فرهنگ بیگانه و روحیه مصرف گرایی و تجمل گرایی دارد و با فرهنگ انقلابی ما سازگار نیست؛ مقابله کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: انقلابی که برای بدست آوردن آن بیش از 230 هزار شهید دادیم نباید اجازه دهیم که هویت نظام و انقلاب به مشکلات اقتصادی گره بخورد که در نتیجه دشمن به فکر بیفتد که از این طریق ما را دچار چالش کند و پیشرفت و تعالی نظام اسلامی و اهداف آن با مشکل روبه رو شود.

وی تاکید کرد: روحیه انقلابی، جهادی، اخلاص و عمل به اقتصادمقاومتی پاسخ کوبنده و در شان ملت ایران به بدعهدی ها و بد اخلاقی های آمریکایی ها و جهان غرب است.

آل سعود نوکری خود به صهیونیست ها را علنی کرد

نوفرستی ادامه داد: در گذشته آل سعود و رژیم صهیونیستی به صورت پنهانی با هم ارتباط داشتند و امروز آن را علنی کردند و در بیانات رهبری خطاب به آنان داریم که چطور برای کشورهای اسلامی در برقراری ارتباط پیش شرط می گذارید اما برای رژیم صهیونیستی نه تنها پیش شرط نمی گذارید بلکه زمینه نوکری خود برای آنان را مهیا می سازید.

وی با بیان اینکه ما در روابط بین الملل اصولی داریم که نمی توانیم از آن عدول کنیم خاطرنشان کرد: ما برای برقراری ارتباط با صهیونیست ها نمی توانیم از صدور انقلاب به دنیا دست برداریم.

 سیاست ها در روابط بین الملل براساس گفتمان انقلابی رهبری مشخص می شود

این مقام مسئول متذکر شد: فرمایشات رهبر انقلاب برای همه دولتمردان ، مردم و مجموعه های نظام اسلامی الگو و حسن ختام است چون تمام سیاست های نظام اسلامی بر اساس گفتمان های انقلابی و راهبردهای معظم رهبری مشخص می شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) اظهارداشت: جنایت های آل سعود در کشتار فجیع و دردناک کودکان یمن و کشته شدن حجاج در صحرای منا می طلبد که دولتمردان با تامل و تاسی از دستورات رهبر معظم انقلاب و با روحیه جهادی در زمینه محکوم کردن جنایت های آل سعود اقدامات لازم را انجام دهند.

هم پای رهبر انقلاب حرکت نکنیم، تاوان سختی می دهیم

نوفرستی با بیان اینکه مسئولین نظام اسلامی، دولتمردان و مردم باید کاملا در راستای دستورات رهبر معظم انقلاب حرکت کنند، تصریح کرد: اگر مردم و مسئولین هم پای رهبر جامعه اسلامی پیش نروند نظام مجبور است تاوان بدهد و ما در این سال ها مجبور شدیم تاوان بدهیم که مسئولین بدانند که رابطه با آمریکا مشکلی را حل نمی کند بلکه چالش زا است.

می خواهیم در معامله با استکبار جهانی چه بدهیم و چه بگیریم؟!

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب از همان ابتدای بحث مذاکرات در جمع مسئولین مذاکره را معامله دانستند که یک چیزی بدهیم و یک چیزی بگیریم اما برای معامله با کشورهای مستکبر و زورگویی که می خواهند ایران شکست بخورد می خواهیم چه بدهیم و چه بگیریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: رهبر انقلاب از همان ابتدا خطاب به مسئولین فرمودند که "من به این مذاکرات خوش بین نیستم" اما چون مفهوم منتقل نشد مجبور شدیم وارد عرصه مذاکره با کشورهای پنج به علاوه یک شویم.

تجربه تلخ مذاکرات ثابت کرد که دشمن هیچ گاه قابل اعتماد نیست

وی خاطرنشان کرد: مذاکرات انجام شد زیرا باید به مردم و مسئولین به خوبی روشن می شد که کلام رهبری انقلاب صدق است و تنها هدف ایشان ماندگاری نظام است و مطالب ایشان چراغ راه آینده این کشور و انقلاب است.

نوفرستی عنوان کرد: این تجربه تلخ به خوبی ثابت کرد که به دشمن نمی توان تکیه و اعتماد کرد پس در امور دیگر هم اعتمادی به دشمن نیست بلکه تنها با تکیه بر خداوند سبحان و با توان مردم در راستای اقتصادمقاومتی می توان دستاوردهای بزرگی برای کشور و حتی با صدور انقلاب برای جهان کسب کرد.

انتهای پیام/1200

ارسال نظرات
پر بیننده ها